خبرگزاری کار ایران

در سطح استان لرستان؛

عملکرد کاریابی‌های غیر دولتی به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۹۳۰

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به لغو مجوز کاریابی‌های غیرفعال هشدار داد و گفت: عملکرد کاریابی‌های غیر دولتی در سطح استان به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می گیرند.

به گزارش ایلنا، سید فرهاد ناصری نیا در جلسه هیات استانی بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی استان که با حضور مدیران کاریابی‌های غیر دولتی و در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: به کارگماری افراد جویای کار و مشاوره شغلی یکی از وظایف اصلی کاریابی هاست و در این راستا عملکرد این کاریابی‌ها به طور مستمر مورد ارزیابی قرار گرفته و بر این اساس رتبه‌بندی خواهند شد.

وی افزود: با هدف ارزیابی هر یک از واحدهای کاریابی غیر دولتی در سطح استان، شاخصهای ارزیابی بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه تدوین شده و به صورت مستمر در طول سال مورد بررسی میدانی قرار خواهند گرفت و در پایان هر دوره زمانی، امتیاز هر یک از کاریابی‌ها تعیین شده و در صورت‌عدم تحقق اهداف وزارت متبوع و یا بروز هر گونه تخلف مجوز فعالیتشان باطل می‌شود.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اضافه کرد: مراکز کاریابی در سطح استان باید با هم افزایی و تعامل با واحدهای اقتصادی، فرصت‌های شغلی را برای افراد جویای کار معرفی کنند و حداکثر افراد بومی هر منطقه را جهت کار معرفی کنند.

ناصری نیا با اشاره به اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان موظف به بررسی وضعیت آمار و عملکرد کاریابی‌های استان و ساماندهی و پالایش این مراکز است تصریح کرد: با رصد عملکرد مراکز مشاوره شغلی، کاریابی‌های غیرفعال حذف می‌شوند تا ظرفیت‌های جدید جهت ایجاد کاریابی برای متقاضیان فراهم شود.

وی به برگزاری دوره‌های آموزش مشاوره شغلی و روابط کار برای کاریابی‌های استان خبر داد و گفت: ۲۳ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی در سطح استان لرستان فعالیت می‌کنند و به کارجویان خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز