خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

زیرساخت‌های مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۱۵۰

استاندار لرستان با تاکید بر رسیدگی به مشکلات مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد گفت: زیرساخت‌های مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد تقویت شود.

به گزارش ایلنا،  فرهاد زیویار روز سه‌شنبه - سی یک مرداد ماه -در جلسه محرومیت‌زدایی بخش‌ مرکزی خرم‌آباد با تاکید بر اینکه مدیران استان باید خدمت‌رسانی و جلب رضایت مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند عنوان کرد: خرم‌آباد علاوه بر اینکه یکی از شهرستان‌های ۱۱ گانه استان است، مرکز استان می‌باشد و بیش از یک سوم جمعیت استان را در برمی‌گیرد. 

وی با بیان اینکه مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد ممکن است اندازه یک شهرستان در سطح استان با مشکلاتی روبرو باشند، عنوان کرد: لازم است زیرساخت‌های لازم در این مناطق تقویت و به آنها رسیدگی شود.

زیویار با تاکید بر اینکه برخی مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد باید تعیین تکلیف شوند که جز شهر هستند یا روستا، عنوان کرد: مناطقی از شهر خرم‌آباد نه امکانات شهر را دارند و نه آزادی عمل روستا که لازم است در زمینه الحاق روستاهای در حریم شهر خرم‌آباد به محدوده شهر توجه جدی صورت پذیرد. 

استاندار لرستان درباره لایروبی رودخانه شهر خرم‌‌آباد گفت: قانون به صراحت در این مورد ابلاغ شده و کمیته‌ای در این‌باره تشکیل می‌شود و برای اعتبارات لازم نیز همکاری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

 زیویار با بیان اینکه مرکز استان بودن خرم‌آباد مسئولیت مدیران استان را سنگین‌تر می‌کند، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با جدیت بیشتری طرح‌های مربوط به حوزه محرومیت‌زدایی را اجرایی کنند. 

 وی با بیان اینکه طرح‌هایی همچون الحاق روستاها به شهر، طرح هادی، تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیر مجاز نیاز به ایده و همفکری دارند، عنوان کرد:  ظرفیت‌های بسیار خوبی در لرستان وجود دارد که در سطح کشور نیز کم‌نظیر هستند که می‌توانند با کنار هم قرار گرفتن و همدلی مباحث اجرایی را حل و فصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز