خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در اختتامیه مسابقات استانی ژیمناستیک:

آموزش و پرورش لرستان در استعدادیابی در ورزش سرمایه‌گذاری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۹۱

صعود و دستیابی به ورزش قهرمانی و دستیابی به جایگاه‌های برتر در مسابقات کشوری و جهانی از طریق حمایت ورزش در آموزش و پرورش میسر می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان: صعود و دستیابی به ورزش قهرمانی و دستیابی به جایگاه‌های بر‌تر در مسابقات کشوری و جهانی از طریق حمایت ورزش در آموزش و پرورش میسر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با حضور در جمع دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات استانی ژیمناستیک دوره ابتدایی از ۱۸ دانش آموز ژیمناست که به مسابقه کشوری راه پیدا کردند تجلیل کرد
دکتر گودرز کریمی فر گفت: ژیمناستیک تبلوری از حرکات بسیار زیبای انسان است که قدرت، استقامت، انعطاف و زیبایی اندام را در انسان به وجودمی آورد وطرح ملی آموزش ژیمناستیک با حضور ۲۸۶۸۸ دانش آموز پایه دوم در حال اجراست.
وی از اهتمام و توجه آموزش و پرورش به استعداد یابی و هدایت دانش آموزان مستعد جهت شرکت در کانون‌های ورزشی خبر داد و گفت: صعود و دستیابی به ورزش قهرمانی و دستیابی به جایگاههای بر‌تر در مسابقات کشوری و جهانی از طریق حمایت ورزش در آموزش و پرورش میسر می‌شود.

لازم به ذکر است مسابقات ژیمناستیک آموزشگاهی استان لرستان در مقطع ابتدایی(پایه اول – دوم – سوم – چهارم – پنجم – ششم) با حضور ۴۰ ورزشکار از شهرستان‌های الش‌تر، نورآباد، و دو تیم از نواحی ۱ و ۲ آموزش و پرورش خرم آباد و به میزبانی شهرستان خرم آباد در سالن شهید صالحی راد برگزار گردید. در پایان این رقابت تیم‌های خرم آباد(ناحیه ۱)، خرم آباد(ناحیه ۲) ونور آباد مقام‌های اول تا سوم را کسب نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز