خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

برای توسعه مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی از مسیر قانونی حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۱۵۹

استاندار لرستان گفت: برای توسعه مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی از مسیر قانونی حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در حاشیه‌ی بازدید از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان، عنوان کرد: زیربنای مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی ۷۰۰ مترمربع است که ظرفیت توسعه‌ی بیش‌تر را دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر این یک ساختمان نیمه کاره نیز در مجاورت این مرکز قرار دارد که متعلق به خود جهاد دانشگاهی بوده و تکمیل آن می تواند ظرفیت پذیرش مرکز درمان ناباروری را حداقل دو برابر کند.

استاندار تصریح کرد: در بازدیدی که انجام دادیم کمی و کسری های این مرکز مشخص شده و تلاش می کنیم با استفاده از امکاناتی که در اختیار داریم در مسیر قانونی برای تکمیل و توسعه ی این مرکز کمک کنیم.

زیویار گفت: خدمات مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان در راستای کمک به رفع یکی از دغدغه های مهم کشور یعنی تهدید جوانی جمعیت است.

وی ادامه داد: این مرکز یک سری از امکانات را به صورت جهادی و با هزینه‌های حداقلی در اختیار زوجین نابارور قرار می‌دهد.

استاندار تصریح کرد: خوشبختانه از زمان تاسیس، این مرکز کارنامه‌ی خوبی را در عمل‌های جراحی به ثبت رسانده است.

زیویار افزود: طبق گزارش مدیر این مرکز بیش از ۷۰ درصد اعمال جراحی ناباروری انجام شده در آن موفقیت آمیز بوده است.

استاندار لرستان همچنین در خصوص تشکیلات جهاد دانشگاهی ابراز کرد: این سازمان به معنای واقعی هم در سطح ملی و هم استانی موفقیت های زیادی را در حوزه های آموزشی، فرهنگی، خدماتی و پژوهشی به ثبت رسانده است که نمونه ای از اثربخشی بیش تر از منابع دولتی آن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز