خبرگزاری کار ایران

تشکیل کمیته گردشگری سلامت در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۵۴۲

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از تشکیل کمیته گردشگری سلامت در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌اله عباسیان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور توسعه صنعت گردشگری سلامت در لرستان، کمیته گردشگری سلامت به زودی در استان تشکیل می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: کمیته گردشگری سلامت استان با حضور دستگاه‌های مرتبط از جمله معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان و چند دستگاه مرتبط استان تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل این کمیته استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل لرستان در حوزه گردشگری سلامت از جمله ظرفیت‌های پزشکی، طب سنتی، آب درمانی و تندرستی است.

عباسیان بیان کرد: از آنجا که محصولات و خدمات حوزه گردشگری سلامت، ترکیبی نامتجانس و مربوط به بخش‌های مختلف از جمله پزشکی، مخابرات و حمل و نقل هستند بررسی ظرفیت‌ها و برطرف کردن مشکلات این بخش نیازمند برنامه‌ریزی و همکاری بین‌بخشی به‌ویژه بخش خصوصی، حوزه‌های عمومی و بخش دولتی است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با اشاره به برخی از ظرفیت‌های گردشگری سلامت در لرستان از جمله چشمه آب گرم دلفان افزود: این چشمه یکی از ظرفیت‌های استان برای ایجاد مراکز درمان با آب است که نیازمند ایجاد زیرساخت‌ها و اطلاع‌رسانی به منظور جذب سرمایه‌گذار و گردشگر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز