خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان:

هشت کیلومتر از محور پلدختر - دره‌شهر بهساز ی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۱۸

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان با اشاره به محور پلدختر، دره شهر نیز افزود: این محور ۲۵ کیلومتر است که هشت از آن کیلومتر بهساز ی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان پبا اشاره به محور پلدختر - دره شهر نیز افزود: این محور ۲۵ کیلومتر است که هشت کیلومتر از آن بهسازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، شهرام ملکی در جمع خبرنگاران ر با اشاره به اجرای ۳۵ کیلومتر از این چهار خطه اظهار داشت: در حال حاضر ۱۷ کیلومتر دیگر نیز از چهار خطه خرم آباد - پلدختر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این چهار خطه ۱۱۰ کیلومتر طول دارد عنوان کرد: تا کنون ۳۵ کیلومتر از آن به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان با بیان اینکه ۳۵ کیلومتر از آن از ابتدای خرم آباد تا ویسان است ادامه داد: همچنین مابقی آن نیز از ابتدای پلدختر اجرایی شده است.

ملکی با بیان اینکه ۷۵ کیلومتر از چهار خطه خرم آباد - پلدختر باقی مانده، افزود: از این میزان ۱۷ کیلومتر در دست اجرا و هشت کیلومتر نیز در حال انعقاد قرداد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای پروژه دیوار حائل ملاوی شهرستان پلدختر اشاره کرد و گفت: این دیوار حدود ۹۵۰ متر مربع است که تا کنون ۲۰۰ متر از آن اجرایی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان همچنین با اشاره به محور پلدختر - دره شهر نیز افزود: این محور ۲۵ کیلومتر است که هشت کیلومتر از آن بهسازی شده است.

ملکی یادآور شد: از این هشت کیلومتر شش کیلومتر آسفالت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز