خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان:

طوفان‌الاقصی ستون‌های لرزان صهیونیسم را فرو ریخت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۵۴۹

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: طوفان‌الاقصی ستون‌های لرزان صهیونیسم را فرو ریخت.

به گزارش ایلنا، مسلم مرادی امروز یکم آبان‌ماه در جمع بسیجیان بروجرد که در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی و ورزشی بسیج برگزار شد، اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی نسل‌کشی می‌کند ولی جریان فلسطین تهاجم کرد و تعداد زیادی از نیروهای این رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند و شکست امنیتی، نظامی و امنیتی را بر آن‌ها تحمیل کرد و ثابت شد پایه‌های آنان به لرزه درآمده است.

وی تصریح کرد: کشته شدن کودکان غزه برای رژیم کودک‌کش اسرائیل مسئله‌ای نیست و قدم‌هایی برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی برداشته شده است که به‌ زودی نابود می‌شوند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر فقط اهداف خود را دنبال می‌کنند و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان برای آنان اهمیتی ندارد.

مرادی با بیان اینکه مقاومت فلسطین بعد از ۷۵ سال با طوفان‌الاقصی ستون‌های لرزان صهیونیسم را فرو ریخت، افزود: از ۳۵ سال پیش تاکنون طرح عبور از نظام با ماهیت تحریف اندیشه‌های امام‌ خمینی (ره) در دستور کار معاندان داخلی و خارجی قرار گرفت و معاندان مسئله بن‌بست نظام را مطرح و سیاه‌نمایی برای اوضاع را بیان می‌کردند.

وی با بیان اینکه دو قطبی کردن نظام مقدس اسلامی ایران از اهداف دیگر معاندان بود، افزود: تلاش‌های هدفمند برای زندانی کردن اندیشه‌های امام خمینی (ره) در مرکز حفظ و نشر اندیشه‌های امام (ره) نیز از اقدامات معاندان بود.

مرادی ادامه داد: مقام معظم رهبری در طول عمر با برکت رهبری خود همواره با حکمت و آگاهی بیدار بوده و اجازه ندادند اندیشه‌های امام (ره) تحریف شود.

وی اظهار کرد: بزرگ کردن قدرت استکبار جهانی در حالی بود که شهید حاج قاسم سلیمانی با فرماندهی مقاومت اسلامی داعش را یک تنه شکست داد.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها فرمود اگر خط تحریف شکسته نشود تحریم‌ها شکسته نمی‌شود، جهاد تبیین می‌تواند راهکار خوبی برای شکستن تحریف‌ها علیه انقلاب و نظام اسلامی باشد.

مرادی خاطرنشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی در طول ۳۵ سال گذشته ده‌ها توطئه و فتنه برای ضربه زدن به انقلاب در دستور کار داشتند و رهبری به خوبی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستاد و اجازه تحریف راه و اندیشه‌های امام (ره) را ندادند.

وی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی بوده که با شعار دین، مردم را در صحنه نگه داشته است، امروز در فضای جنگ ترکیبی قرار داریم و نخبگان باید کتاب منتشر و نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: گام اول انقلاب محکم برداشته‌شده است و در گام دوم انقلاب، نخبگان باید راهکار لازم در همه عرصه‌ها ارائه دهند و در مسیر خدمت و استمرار انقلاب تلاش می‌کنند.

مرادی ادامه داد: امروز وظیفه داریم همگی به کمک انقلاب بشتابیم و نباید اجازه دهیم خون شهدا تحریف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز