خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد اعلام کرد:

کشف ۷۰ فقره کیف قاپی در خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۲۴

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از کشف ۷۰ فقره کیف قاپی و دستگیری دو سارق در این رابطه خبر داد.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از کشف ۷۰ فقره کیف قاپی و دستگیری دو سارق در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، سرهنگ " حسین نجفی " در جمع خبرنگاران گفت: در پی چند فقره کیف قاپی در سطح شهر خرم آباد با تشکیل تیم ها و اکیپ های تخصصی، طرح شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شد دو سارق سابقه دار را در این زمینه شناسایی و طی عملیات ضربتی دستگیر کنند؛ متهمان در بازجویی های پلیسی به ۷۰ فقره کیف قاپی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خرم آباد، ارزش ریالی اقلام مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد و افزود: عمده اقلام کشف شده شامل وجه نقد و گوشی تلفن همراه است و تاکنون ۶۰ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

" نجفی " با اشاره به نقش دستگاه ها، سازمان ها، اقشار مختلف جامعه به خصوص رسانه ها در آگاه سازی مردم جهت پیشگیری، کاهش جرایم، آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی، گفت: نهادینه کردن بحثخودکنترلی، مشارکت جویی و مشارکت طلبی در تامین نظم و امنیت و جلب همکاری مردم و نهاد ها در اجرای طرح های پلیسی با همکاری همگان امکان پذیر است.

گفتنی است، مالباختگان نیز با ابراز رضایت از عملکرد و سرعت عمل پلیس درجهت شناسایی و دستگیری سارقان از فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد تشکر و قدردانی کردند.

آنان همچنین خواستار پیش بینی اشد مجازات برای متهمان ازسوی قوه قضائیه شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز