خبرگزاری کار ایران

دبیر مجمع نمایندگان استان خبرداد:

معاون اول رئیس جمهور در دهه فجر به لرستان سفر می کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۶۲

دبیر مجمع نمایندگان لرستان خبرداد: رئیس جمهور در این جلسه از دکتر جهانگیری معاون اول خود خواست با توجه به افتتاح چند پروژه عمرانی در لرستان در ایام دهه فجر به لرستان سفر کند.

ایلنا: دبیر مجمع نمایندگان لرستان از سفر معاون اول رییس جمهوری به این استان در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

وی گفت: در نشست نمایندگان استان لرستان با دکتر روحانی، رییس جمهوری ایشان از معاون اول خود خواست برای افتتاح طرح های عمرانی در استان لرستان در دهه مبارک فجر به این استان سفر کند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، " عباس قائدرحمتی " دبیر مجمع نمایندگان استان لرستان ونماینده مردم دورود وازنا گفت: در جلسه نمایندگان با رئیس جمهور، معاون اول وبرخی ازوزاری دولت در خصوص تعامل دولت ومجلس، توافقات خوبی صورت گرفت.
وی ادامه داد: در این جلسه مجمع نمایندگان استان از رئیس جمهور برای سفر به لرستان تا قبل از پایان سال ۹۲درخواست نمودند ودکتر روحانی قول مساعد داد در صورت امکان به لرستان سفر کند..
نماینده مردم دورود وازنا گفت: رئیس جمهور در این جلسه از دکتر جهانگیری معاون اول خود خواست با توجه به افتتاح چند پروژه عمرانی در لرستان در ایام ده فجر به لرستان سفر کند.

نماینده مردم دورود وازنا گفت: کارگروه توسعه و عمران استان لرستان به ریاست معاون اول رئیس جمهور به زودی در لرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه قول مساعد برای برگزاری این کارگروه در دهه فجر در لرستان گرفته شده است، تصریح کرد: نامه برگزاری جلسه کارگروه توسعه و عمران از سوی مجمع نمایندگان استان نوشته شده و پیگیریهای لازم انجام شده است.

در این جلسه معاون اول رئیس جمهور با توجه به پتانسیل بالای لرستان در زمینه‌های مختلف برای احیای کارخانجات تعطیل شده و بحثساخت و تکمیل ورزشگاه های لرستان خواستار برگزاری جلسه ویژه با حضور وزرای مربوطه شد.
وی با اشاره به اینکه غبار محرومیت شایسته لرستان نیست و لرستان با توجه به پتانسیل بالا و جوانان شایسته در خور رتبه دوم بیکاری در کشور نیست، خواستار توجه جدی دولت به استان شد.
" جهانگیری " همچنین با اشاره به برنامه ریزی دولت برای اجرای طرح مهر ماندگار در سطح کشور، گفت: در این خصوص اعتبارات مناسب و قابل توجهی پیش بینی شده که بی‌تردید بخشی از این اعتبارات در استان لرستان هزینه خواهد شد و امیدواریم بتواند موجب تحول و پیشرفت در این استان شود.
نماینده مردوم دورود و ازنادر مجلس گفت: محرومیت تاریخی لرستان در کلیه زمینه‌ها مربوط به دولت فعلی نیست و لرستان از یک محرومیت تاریخی که ثمره حکومت پهلوی معدوم می‌باشد، به جای مانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز