خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی لرستان خبرداد؛

آغاز طرح توسعه شهرک صنعتی شماره سه خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۷۵۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: طرح توسعه شهرک صنعتی شماره سه خرم آباد به منظور ایجاد کارگاه های کوچک مقیاس آغاز شد.

 به گزارش ایلنا، فرزاد محمدی روز یکشنبه - چهارده آبان ماه - در آیین احداث ۲۴ واحد کارگاهی و عملیات اجرایی توسعه شهرک‌ صنعتی شماره سه خرم‌آباد اظهار داشت: ایجاد ۱۰۸ مجتمع‌ کارگاهی کوچک مقیاس برای شهرک های استان تعریف شده که سهم شهرک سه خرم آباد از این تعداد ۲۴ واحد است.

وی افزود: با توجه به شعار سال و ضرورت رشد تولید، مجتمع های کارگاهی در ابعاد ۲۰۰ تا ۵۰۰ مترمربع در عرصه شهرک های صنعتی لرستان طراحی شده است و بدون محدودیت در اختیار عموم قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان بیان کرد: چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای ۹۸ پروژه در سطح ۲۰ شهرک‌ صنعتی استان پیمان‌سپاری شده که عدد بی‌سابقه‌ای است.

محمدی با اشاره به کسب رتبه نخست شهرک سازی در کشور توسط شهرک های صنعتی استان طی سال گذشته افزود: طی یک سال گذشته در حوزه برق، ۷۲ مگاوات پیمان‌سپاری و در حوزه آب ۳۵۰ لیتر بر ثانیه آب اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان تصریح کرد: تمامی شهرک‌های صنعتی استان دارای گاز هستند و در این مدت ۵۰ هزار مترمکعب به ظرفیت گازرسانی شهرک ها افزوده شده همچنین زیرساخت مخابرات و فیبرنوری تمامی شهرک‌ها تکمیل و یا قرارداد منعقد شده است.

وی ادامه داد: ۲۰۸ هکتار به اراضی شهرک‌های صنعتی استان اضافه شده و عملیات آسفالت شهرک شماره ۳ خرم آباد با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال نیز بهره برداری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز