خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان:

۴۰۰ رزمایش تخصصی در هفته پدافند غیرعامل در استان اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۹۳۶

مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان گفت: ۴۰۰ طرح و رزمایش تخصصی همزمان با هفته پدافند غیرعامل استان اجرا شد.

به گزارش ایلنا، امین گودرزی روز چهارشنبه - هفده آبان کاه - در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: در دولت سیزدهم اقدامات مضاعفی برای برطرف کردن مشکلات حوزه پدافند غیرعامل استان صورت گرفته، توجه بیشتری شده و کارگروه های یازده گانه بنابر مصوبات، تشکیل شده است.

وی افزود: لرستان در بحث دفاع سایبری از زیرساخت‌ها جزو استان های برتر است همچنین در اغتشاشات خیابانی سال گذشته، هیچگونه خللی به دستگاه های اجرایی استان وارد نشد.

مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان بیان کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل لرستان پس از تکمیل به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و اعتبارات آن در نظر گرفته شده است که در این راستا ۴۰۰ طرح و رزمایش تخصصی نیز همزمان با هفته پدافند غیرعامل اجرا شد.

گودرزی اظهار کرد: ۲۸ پروژه تخصصی در خصوص حملات سایبری صورت گرفت و رزمایش های موفق در حوزه سایبری و شیمیایی، انجام شد که این توانمندی مختص به لرستان نیست و معین استان های دیگر هستیم و در مواقع بحران از این توانمندی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تقویت حوزه های مختلف پدافند غیرعامل ضروری است ادامه داد: باتوجه به توان بازدارندگی ایران، دشمن نتوانست در عرصه نظامی وارد شود و جنگ ترکیبی را برابر زیرساخت‌های غیرنظامی آغاز کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز