خبرگزاری کار ایران

بسیج خانه امن نظام مقدس جمهوری اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۲۰۰

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج خانه امن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین معروفی روز جمعه - سوم آذر ماه - در اجتماع بسیجیان در مصلی الغدیر خرم‌آباد اظهار کرد: بسیجیان همواره در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی در مقابل جنگ نابرابر دشمنان ایستادگی کردند و اکنون در جنگ ترکیبی علیه کشور جانفشانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیج یک تفکر، آرمان و اندیشه است، افزود: همه اعمال بسیجان زیبا و درحال خدمت رسانی به مردم و خادم ملت می‌باشد و تفکر بسیج از عاشورا سرچشمه می‌گیرد و بن بست شکن است.

سردار معروفی ادامه داد: اصالت محور بودن بسیجی از ویژگی های بارز انقلابی بودن بسیجیان است و فراتر از ماموریت خود عمل می‌کنند همچنین سیاسی کار نیست اما سیاست را می‌فهمد و در راه نظام خود را هزینه‌ می‌کند.

جانشین بسیج مستضعفین تاکید کرد: بسیجیان دشمن شناس بوده و مردمی بوده و جانشان را برای بقای مردم می‌دهند، هر فردی به کشور نگاه سو داشته باشد، این نهاد انقلابی از هر کجای کشور در مقابل دشمن ایستادگی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج خانه امن نظام اسلامی است، گفت: هرکسی که برای سربلندی ایران اسلامی در زمینه های مختلف تلاش کند، بسیجی است.

وی بیان کرد: بیش از ۹۳ هزار شهید بسیجی به انقلاب اسلامی تقدیم شده تا دشمن فکر دست درازی به خاک و ناموس کشور را از سر بیرون کند، بسیجیان از زندگی خود برای بقای جمهوری اسلامی گذشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز