خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

جابجایی بیش از یک میلیون تن مواد‌ معدنی و مصالح ساختمانی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۴۵۴

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: یک میلیون و ۶۵ هزار و ۲۲۸ تن مصالح ساختمانی و مواد معدنی با بارنامه طی ۸ ماهه سال جاری در استان جابجا شده است.

به گزارش ایلنا، داریوش موسیوند در گفت و گو با خبرنگاران، با تأکید بر اینکه  حمل مصالح ساختمانی و مواد معدنی با تناژ مناسب و  اخذ بارنامه  از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اظهار کرد: برای همین منظور جلسات متعدد حضوری برگزار شده است و  تمام تلاش‌ها پیرو این مسأله است که حمل این محمولات توسط رانندگان دارای کارت هوشمند و تحت صحابت اسناد حمل ( بارنامه ) صورت گیرد.

وی ادامه داد: در ۸ ماهه سال جاری یک میلیون و ۶۵ هزار و ۲۲۸ تن مصالح ساختمانی و مواد معدنی در قالب ۵۴ هزار و ۹۷۷ بارنامه در استان جابجا شده است.

رئیس اداره حمل ونقل کالا اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد:طی سال جاری علاوه بر برگزاری جلسات متعدد با ذینفعان حوزه مصالح ساختمانی و معدنی، یک کارگروه ویژه ساماندهی حمل مواد معدنی و مصالح ساختمانی در سطح ادارات کل مرتبط استان تشکیل شده است.

 موسیوند تصریح کرد: در راستای تسهیل در صدور بارنامه مواد معدنی، در شهرستان بروجرد دو شرکت حمل و نقل کالا اقدام به دایر نمودن دفتر صدور بارنامه در خروجی معادن جهت جلوگیری از فرار بار نمودند.

وی اضافه کرد: با مراجعه حضوری کارشناسان حمل و نقل اداره کل استان برای ۱۲۸ مورد از معادن شهرستان های دورود، بروجرد و چگنی شناسنامه (فعال یا غیرفعال بودن، مشخصات جغرافیایی ، نوع استخراج و ظرفیت استخراج ) صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز