خبرگزاری کار ایران

فرماندار بروجرد تاکید کرد؛

شناسایی آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۸۱۰

فرماندار بروجرد بر استفاده مسئولان از ظرفیت نخبگان و جوانان جهت شناسایی آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، مسلم مرادی روز سه شنبه - چهاردهم آذر ماه - در نشست شورای ساماندهی امور جوانان شهرستان بروجرد اظهار کرد: مسوولان باید برای ساماندهی امور جوانان از برنامه‌های کلیشه‌ای خارج شوند چون در قبال مردم مسوول هستیم و باید به آنها خدمت شود.

وی افزود: مسوولان از نخبگان و جوانان به عنوان مشاور در کارهای خود استفاده کنند و آسیب‌های اجتماعی شهرستان را با همراهی این قشر از جامعه دسته‌بندی و مهمترین آنها را مشخص کنند.

فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه در سال جاری چهار هزار و ۲۶۸ فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شد، بیان کرد: پارسال نیز ۶ هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات برای ایجاد اشتغال جوانان شهرستان پرداخت شده است.

مرادی اضافه کرد: بروجرد شهر استعدادهای درخشان و نخبگان است و باید در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان تلاش شود.

وی ادامه داد: دانشگاه‌های شهرستان همایش و جلساتی را در راستای برطرف نمودن آسیب‌های اجتماعی برگزار کنند تا بتوان از مقالاتی که به این همایش‌ها ارائه می شود آسیب‌های اجتماعی را شناسایی و دسته بندی و برای رفع آنها راهکار مشخص کرد.

فرماندار بروجرد یادآور شد: مدیران و مسوولان ادارات شهرستان از ظرفیت بالای جوانان خلاق و نخبه در امور شهرستان استفاده کنند و در این راستا، روسای ادارات از مشاوران جوان و نخبه شهرستان و همفکری و همکاری آنها در پیشبرد و حل مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز