خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

هر نیازمندی در انقلاب باشد، پاسداران به وظیفه خود بخوبی عمل می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۰۳۶

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر نیازمندی در انقلاب باشد ، پاسداران به وظیفه خود بخوبی عمل می‌کنند.

به گزارش ایلنا، سردار علی فدوی روز سه‌شنبه - بیست و یک آذر ماه - در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه ایستادگی مردم موجب شده تا دشمنان انقلاب اسلامی در موضع ضعف قرار گیرند ، اظهار داشت :در دفاع از حرم هزاران کیلومتر دورتر و در خانه دشمن ایستادگی کرده‌ایم و اکنون دشمنان ما در موضع انفعال قرار گرفتند و باید توانی ایجاد کنند که در برابر ایران بازدارنده باشد و به لطف خدا ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در موضوع غزه، یمن، با آمریکا اعلان جنگ کرد و نشان می‌دهد که دشمنان ضعیف شده و می‌دانیم وعده خدا حق است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: با اشاره به اینکه باید در همه آنچه که به انقلاب اسلامی مربوط می‌شود، دستور را از قرآن گرفت ، افزود: هر نیازمندی در انقلاب باشد ، پاسداران به وظیفه خود بخوبی عمل می‌کنند و اگر درست پای کار باشیم و فی سبیل‌الله باشد، وعده خدا حق بوده و بهترین نتیجه را خداوند رقم می‌زند.

سردار فدوی بیان کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی یعنی پاسداری از اسلام و الگوی نیروهای انقلاب برگرفته از پاسداران قیام عاشورا می‌باشد و باید به صاحب اصلی خود یعنی امام عصر تحویل شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پاسداری یک تکلیف می‌باشد، گفت: از ۲۴ بهمن ۵۷ تاکنون جمهوری اسلامی مورد تهاجم دشمنان قرار دارد و یکروز هم از شرارت آنها کم نشده است.

سردار فدوی افزود: سردار کشکولی فرمانده سابق سپاه در طول عمر خدمت خود تلاش های بسیاری را در راستای آرمان های انقلاب اسلامی انجام داد و اکنون در پست دیگری خدمت خواهد کرد و سردار باقری به مردم لرستان و انقلاب خدمتگزاری می‌کند.

به گزارش ایلنا ، با حکم حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار نعمت الله باقری به عنوان فرمانده سپاه ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان منصوب شد.

سردار «نعمت‌الله باقری» از فرماندهان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان بود که آبان‌ماه ۱۳۹۹ با نظر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله) به درجه سرتیپ دومی نائل آمد.

پیش‌ازاین و از سال ۱۳۹۳، سردار «مرتضی کشکولی» مسئولیت فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان را بر عهده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز