خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون روستایی لرستان:

۲۰۰ تن سیب در سردخانه های استان ذخیره سازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۷۵۰

مدیرکل تعاون روستایی لرستان گفت: ۲۰۰ تن سیب در سردخانه های استان جهت تامین میوه شب عید ذخیره سازی شد.

به گزارش ایلنا ، غلامعلی فتحی امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ، با اشاره به تامین ۵۰۰ تن میوه شب عید استان ، اظهار کرد: در این راستا توافق و قراداد تامین و حمل ۳۰۰ تن پرتقال از استان مازندران به مقصد لرستان انجام گرفت.

وی افزود: پرتقال های خریداری شده توسط اتحادیه تعاون روستایی به عنوان مباشر تامین و توزیع حمل می شود که به محض ورود در سردخانه های طرف قرارداد با اتحادیه تا زمان توزیع در شهرستان‌های مختلف استان ذخیره سازی خواهد شد.

مدیرکل تعاون روستایی لرستان ادامه داد: ۲۰۰ تن سیب نیز از باغداران بروجرد خریداری و در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است همچنین قرارداد تامین۱۰ تن خرما نیز هفته آینده منعقد می‌شود که توزیع میوه شب عید و خرمای ویژه ماه رمضان در روستا بازارها و اتحادیه‌هایی که تعاون روستایی مشخص می‌کند، انجام می‌شود.

فتحی بیان کرد: براساس دستورالعمل صادره از سوی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، دولت یارانه‌ای در خصوص تامین و توزیع میوه شب عید پرداخت نخواهد کرد و مسوولیت این امر به استان‌ها واگذار شده و سود و زیان احتمالی به عهده تشکل‌ها و اتحادیه‌ها در هر استان است.

وی یادآور شد: با تدابیر و برنامه ریزی مناسبی که در کمیته راهبری استان و همکاری تعاون روستایی انجام شد در تمامی شهرستان های لرستان، اماکنی جهت توزیع میوه و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در نظر گرفته شده است تا به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را تامین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز