خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در استان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۸۲۷

معاون توسعه مدیریت منابع استانداری از اتمام فرآیند طرح شهید زین‌الدین و برگزاری آزمون استخدامی در قالب این طرح در لرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی جهانی در حاشیه جلسه کارگروه توسعه مدیریت استانداری لرستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در دولت سیزدهم مجوزهای استخدامی به نام شهدا نامگذاری شده که یکی از آنها طرح شهید زین‌الدین است که در دی ماه ۱۴۰۱ به استانداری‌ها ابلاغ شده که به استان لرستان نیز همانند سایر استان‌ها در قالب این طرح سهمیه‌ای برای استخدام اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جوان‌سازی دولت و تشکیل دولت جوان انقلابی و دستور رئیس جمهور مبنی بر افزایش اختیارات استانداران از پایه‌های اساسی در این طرح است که در آن به ساماندهی نیازهای واقعی دستگاه‌های اجرایی در راستای افزایش بهره‌وری در دستگاه‌ها اشاره شده است.

معاون توسعه مدیریت استاندار لرستان افزود: موضوع بومی بودن و خدمتگزاری به مردم از جمله دیگر اهداف طرح شهید زین‌الدین است.

جهانی با بیان اینکه در طرح شهید زین‌الدین شرایط ویژه‌ای برای جذب جوانان مؤمن، نخبه، متخصص، انقلابی، تحول‌خواه و واجد شرایط در جایگاه‌های مدیریتی و کارشناسی دستگاه‌های استان در نظرگرفته شده است افزود: بخشی از سهمیه این طرح به نخبگان واجد شرایط معرفی شده ازطرف بنیاد نخبگان استان به منظور شرکت در آزمون استخدامی تعلق خواهد گرفت.

معاون توسعه مدیریت استاندار لرستان با اشاره به نحوه فرآیند تقسیم‌بندی این مجوز گفت: پس از تهیه طرح پیشرفت استان (مبتنی بر مشکلات، ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و آمایش سرزمین استان) در بین هفت دستگاه اجرایی استان و همچنین انجام فرایند تامین اعتبار مورد نیاز این طرح به مرحله پایانی خود رسیده و موضوع به منظور برگزاری آزمون از طریق سازمان سنجش یا جهاد دانشگاهی به سازمان اداری و استخدامی کشور منعکس شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز