خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر از سربازان تحت پوشش مهارت‌های تخصصی و عمومی قرار گرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۷۲۵

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با تشکیل قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از سال ۹۶، تا کنون یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر از سربازان تحت پوشش مهارت‌های تخصصی و عمومی قرار داده‌ایم.

به گزارش ایلنا، سردار محمدجواد زاده‌ کمند در حاشیه جلسه ارزیابی طرح‌های مهارت‌آموزی در سالن جلسات استانداری لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۶ سال گذشته تا کنون با هدف ایجاد اشتغال، یک میلیون و ۴۵۰ هزار سرباز تحت پوشش مهارت‌های تخصصی و عمومی قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین تا کنون ۱۶ هزار سرباز ماهر از تسهیلات اشتغال‌زایی بهره‌مند شده و در سال جاری نیز بیش از ۲ هزار میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی سربازان ماهر اختصاص یافته است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح، ارتقای مهارت کارکنان وظیفه را یکی از ماموریت‌های مهم نیروهای مسلح عنوان و تصریح کرد: برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی موجب می‌شود زمینه مناسبی برای ایجاد اشتعال سربازان فراهم شود.

سردار زاده کمند به میزان تسهیلات اشتغال‌زایی سربازان ماهر منقضی از خدمت اشاره کرد و افزود: سال گذشته بیش از ۱۶ هزار نفر از سربازان ماهر منقضی خدمت موفق به بهره‌مندی از تسهیلات شدند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح اظهار امیدواری کرد که با کمک دولت برای سال آینده اعتبار مناسب‌تری برای تسهیلات اشتغال‌زایی کارکنان وظیفه اختصاص پیدا کند.

سردار زاده‌کمند به پرداخت تسهیلات سربازان مهارت دیده در صف انتظار اشاره کرد و گفت: حدود ۴۶ هزار نفر از سال گذشته تشکیل پرونده داده و منتظر دریافت تسهیلات هستند، از این‌رو امسال بخش قابل از این تسهیلات پرداخت و مابقی نیز از محل تسهیلات ۱۴۰۳ پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز