خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

خواسته‌ شهدا حفظ نظام است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۴۵۰

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان یکی از خواسته‌های شهدا را حفظ نظام دانست و بر لزوم ولایت‌مداری و پیروی از خط ولایت تأکید کرد.

فرهاد فرامرزیان در حاشیه دیدار دانشگاهیان لرستان با خانواده شهید مدافع حرم «اسماعیل غلامی یاراحمدی» که با حضور  معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و دانشگاهیان و دانشجویان استان در منزل پدر این شهید شاخص مقاومت و مدافع حرم لرستانی در قالب طرح ملی «ایران مرز پرگهر» و به‌ مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد در گفت‌وگو با ایلنای لرستان بیان کرد: یکی از خواسته‌های شهدا از ما حفظ نظام است.

وی بر لزوم ولایت‌مداری و پیروی از خط ولایت تأکید کرد و ادامه داد: شهدا گوش به فرمان ولی فقیه بودند و به برکت خون شهدا چهل و چند سال است در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم.

فرامرزیان اظهار کرد: همه شهدا همیشه رشادت و دلیری‌مردی‌های بسیاری از خود نشان داده‌اند و هر چه داریم از این عزیزان است.

این مسئول با بیان اینکه اگر مقام، آبرو، آزاد و سربلند هستیم همه از برکت خون شهدا است، صحبت‌هایش را این چنین ادامه داد که شهدا برای دفاع از اسلام، وطن، ناموس و ولایت از همه چیز خود گذشتند و عاشقانه جان خود را فدا کردند.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه امروز فرزندان ما به الگو نیاز دارند و شهدا بهترین الگو و اسوه برای آنان هستند، افزود: نام شهید موجب معنویت و برکات می‌شود و حرکت در مسیر ولایت، تلاش جهادی و اخلاص در عمل، امید به شهادت را فراهم می‌کند.

فرامرزیان اضافه کرد: ما مسئولان همواره باید سعی در مسیر و نگاه شهدا قدم برداریم، راه شهدا چراغی است که رستگاری را نشان می‌دهد و اگر در این مسیر باشیم قطعا سرافرازیم.

وی با بیان اینکه مقاومت و ولایت‌مداری سبک زندگی شهدا است، یادآور شد: شهدای مدافع حرم راه شهدای دفاع مقدس را ادامه دادند و امروز وظیفه ماست که ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان بیان کرد: پیام شهدا دفاع از کیان اسلام، انقلاب و ایران در هر زمان و هر مکان است و باید آن را به نسل‌های امروز و فردا برسانیم.

فرامرزیان گفت: راه و رسم شهدا مبارزه با ظلم و استکبار بوده و باید ظلم‌ستیزی را در وجود خودمان نهادینه کنیم و شهادت را یک افتخار بدانیم.

این مسئول با بیان اینکه شهادت پایان راه نیست، خاطرنشان کرد: امروز به تاسی از سیره و مکتب شهیدان برای مبارزه با دشمنان آماده باشیم و در این مسیر از ولایت تبعیت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز