خبرگزاری کار ایران

هفته نامه سخن کارگر در لرستان انتشار یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۵۷

سرپرست هفته نامه سخن کارگر در لرستان: هفته نامه سخن کارگر ویژه لرستان به سرپرستی محمد حسین موسیوند در استان انتشار یافت.

هفته نامه سخن کارگر ویژه لرستان به سرپرستی محمد حسین موسیوند در استان انتشار یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمدحسین موسیوند سرپرست هفته نامه سخن کارگر در لرستان در جمع خبرنگاران در خرم آباد با بیان اینکه اولین شماره این هفته نامه در هفته جاری به چاپ رسیده است اظهار داشت: این هفته نامه زیر نظر شورای سیاست گذاری جامعه اسلامی کارگران و به سرپرستی محمد حسین موسیوند مسائل و مشکلات کارگران استان را به صورت تخصصی مورد پیگیری قرار خواهد داد.
وی درادامه عنوان کرد: این هفته نامه در زمینه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در راستای ارتقاء سطح فرهنگی کارفرمایان و کارگران فعالیت می‌کنند.
وی افزود: کارگران قشر زحمتکش جامعه هستند و باید قدر‌دان زحمات این عزیزان در عرصه‌های مختلف باشیم همانطور که در قرآن و احادیثاز این قشر زحمتکش یاد شده است.
موسیوند در ادامه خواستار حمایت خبرنگاران از این نشریه محلی شد.
سرپرست هفته نامه سخن کارگر در لرستان یادآور شد: جامعه کارگری ایران اسلامی در طول دوران مبارزات انقلابی و نیز در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، غیرت دینی و انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.
وی در پایان اذعان داشت: کارگران و محیط‌های کارگری در هر کشوری عامل موفقیت و توسعه اقتصادی هستند و برای ادامه حیات اقتصادی هر کشور باید توجه ویژه‌ای به این قشر معطوف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز