خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان:

تندروها با تخریب دولت، با صف دشمنان انقلاب همسو می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۵۸

افراد تندرو، افراطی و اقتدارگرا بایستی پایبندی خود را در عمل به منویات رهبری نشان دهند و پیام حرکت مردم را دریافت کرده و در جهت وحدت، همدلی و آرامش باسیل خروشان ملت همراه شوند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان، حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشان‎دهنده تعهد به آرمان‎های انقلاب، رهبری و برنامه‎های دولت دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سیدسعید شاهرخی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور گسترده و بیش از پیش مردم در راهپیمایی امروز نشان‎دهنده تعهد به آرمان‎های انقلاب و خط امام راحل و رهبری معظم انقلاب و تایید حرکت و برنامه های دولت تدبیر و امید است، بیان کرد: حضور حماسی مردم لرستان در این راهپیمایی باشکوه در اقصی نقاط این استان سرافراز نشان‎دهنده وجود امید و نشاط در جامعه و پایبندی و تعهد مردم به انقلاب و رهبری و تایید عملکرد دولت تدبیر و امید است.

وی ضمن قدردانی از حضور حماسی و معنادار مردم لرستان در این مراسم باشکوه، گفت: شبهه آفرینی، اتهام زنی و تخریب دولتی که برآیند رای و اراده مردم است به ویژه در روند مذاکرات هسته ای، همسو شدن با صف دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

شاهرخی ادامه داد: دولت براساس شعار تدبیر و امید، شفاف‎سازی و حرکت کشور به سمت توسعه و تعالی کار خود را آغاز کرده است.

این مقام مسئول گفت: دنیا در انتخابات ۲۴ خردادماه تحقق حماسه سیاسی مردم را مشاهده کرد و این حماسه چشم دشمنان را کور کرده است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در آغاز کار خود برای اداره امور کشور اعم از امور داخلی و خارجی به ویژه در مذاکرات هسته ای با صداقت و اقتدار عمل کرد و همواره عزت و عظمت نظام اسلامی را مدنظر داشته، لذا مذاکرات هسته ای و تیم مذاکره کننده و توافقات بعمل آمده با گروه ۵ + ۱ براساس تدبیر، عظمت و اقتدار نظام اسلامی و مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان اظهار کرد: براساس گفته دکتر روحانی در کشور یک پرچم و یک پرچمدار وجود دارد و آن هم رهبری انقلاب است و لزوما همه بایستی زیر این پرچم به دنبال حفظ اتحاد و آرامش در کشور باشند، از این رو جلو افتادن از رهبر فرزانه و حکیم انقلاب و یا عقب ماندن از معظم له برخلاف شرع و عقل و جریان حرکت مردم است.

وی تاکید کرد: افراد تندرو، افراطی و اقتدارگرا بایستی پایبندی خود را در عمل به منویات رهبری نشان دهند و پیام حرکت مردم را دریافت کرده و در جهت وحدت، همدلی و آرامش باسیل خروشان ملت همراه شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز