خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان لرستان:

۳۰۱ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد لرستان نیاز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۸۱

منتظری اظهار داشت: جهت اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر ۳۰۱ میلیارد ریال نیاز است و این مددجویان پس از تشکیل پرونده به بانکهای عامل جهت اخذ تسهیلات معرفی می شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان لرستان اظهار داشت: جهت اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۳۰۱ میلیارد ریال نیاز است و این مددجویان پس از تشکیل پرونده به بانکهای عامل جهت اخذ تسهیلات معرفی می‌شوند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ولی اله منتظری اظهار داشت: در راستای حمایت از مجریان طرح‌های اشتغال زایی از ابتدای سال جاری بیش از ۴هزار و ۲۵نفر از مددجویان و افراد نیازمند جهت دریافت تسهیلات اشتغال زایی و خودکفایی به بانک‌های طرف قرار داد این نهاد در استان لرستان معرفی شده‌اند.
مدیر کل کمیته امداد استان لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون۴هزار نفر از مددجویان این استان برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی به بانکهای عامل معرفی شده‌اند.
منتظری اظهار داشت: جهت اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۳۰۱ میلیارد ریال نیاز است و این مددجویان پس از تشکیل پرونده به بانکهای عامل از جمله بانک‌های ملی، صادرات، کشاورزی، تجارت و توسعه تعاون جهت اخذ تسهیلات معرفی می‌شوند.
وی افزود: یکی از اهداف کمیته امداد استان ایجاد اشتغال برای مددجویان می‌باشد که در این راستا کمیته امداد با برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در جهت کشف استعداد و توانایی مددجویان گام برداشته و این مددجویان پس از اتمام این دوره‌ها و دریافت گواهی پایان دوره می‌توانند از تسهیلات اشتغال زایی این نهاداستفاده نمایند.
مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه تاکید کرد: از دیگر اقدامات کمیته امداد استان پس از اهدا تسهیلات به مددجویان نظارت بر طرح‌ها، بیمه‌های تامین اجتماعی مجریان طرح‌ها و حمایت‌های همه جانبه امداد از طرح‌های مددجویان است.
منتظری در پایان سخنان خود گفت: پرداخت این تسهیلات در راستای بی‌نیاز شدن مددجویان از حمایت‌های امداد است و تاکنون اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز