خبرگزاری کار ایران

گلایه شدید جودو کار ملی پوش بانوی لرستانی:

پس از مصدومیت شدید به کلی فراموش شدم

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۶۸۶

انتظاری فراتر از استادی شاگردی دارم و توقع داریم حمایت صد درصدی از ما داشته باشند ولی متأسفانه بعد از رهایی از مصدومیت توجهی به من نشد.

ایلنا: انتظاری فراتر از استادی شاگردی دارم و توقع داریم حمایت صد درصدی از ما داشته باشند ولی متأسفانه بعد از رهایی از مصدومیت توجهی به من نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد،، همانطوریکه بارها و بارها سوابق جودو لرستان را در ورزش کشور ورق زدیم و متوجه شدیم که جودو لرستان در این ورزش یک سر و گردن از حریفان خود بالاتر است با توجه به موفقیت های بی شمار جودوکاران لرستانی خصوصاً بانوان انتظار می رود که ورزشکاران آقا و خانم این ورزش با نگاه ویژه و جدی تری از جانب مسئولین استانی و کشوری دیده شوند اما ظاهراً انتقادات نسبت به مسئولین از زبان ورزشکاران تمامی ندارد.
به سراغ یکی از بانوان جودوکار خرم آبادی رفتیم و از وضعیت ورزشی وی گزارش تهیه کردیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.
شیما نادری ۲۳ ساله است که با تشویق های خانواده اش و البته علاقه مندی خودش به جودو از سال ۸۶ به این ورزش روی آورد وجودو را زیر نظر مربی بی خود نرگس موسوی آغاز نمود و تاکنون حدوداً ۷ سال است فعالیت حرفه ای خود را پشت سر می گذارد.
نادری در خصوص عناوین کسب شده خود در طول فعالیت در جودو را این چنین بیان کرد: سال ۸۶ در انتخابی استان شرکت کردم و مقام اول را کسب کردم و به عنوان بازیکن تیم استان انتخاب شدم. بعد از آن چندین دوره متوالی قهرمان مسابقات قهرمانی کشور شدم، ۵ سال عضو تیم ملی بودم، در مسابقات آسیایی تایلند نایب قهرمان و در مسابقات آسیایی لبنان مقام چهارم را بدست آوردم و دوبار در المپیاد ایرانیان نیز اول شدم.

این جودوکار لرستان در مورد آسیب دیدگی اش هم به ایلناگفت: بعد از آن مسابقات آسیب دیدم و حدوداً یکسال بدنبال مسائل درمانی بودم که متأسفانه هیچ مسئولی سراغی از من نگرفت که خیلی این حرکت برایم جالب و تعجب آور بود.
نه در مواقع آسیب دیدگی بلکه در مواقع کسب عناوین برای کشور و استان هم نه تجلیل و نه تشکری از مسئولین اتفاق نمی افتد فقط یک مورد آقای مهری پور و خانواده اش به منزل ما آمدند که جای تشکر دارد.
شیما نادری در ادامه با گله مندی از مربی خود گفت: انتظاری فراتر از استادی شاگردی دارم و توقع داریم حمایت صد درصدی از ما داشته باشند ولی متأسفانه بعد از رهایی از مصدومیت و دو سالی که از مسابقات دور بودم در مسابقات انتخابی استان شرکت کردم من و لیلا چغلوند وارد مسابقات شدیم ولی نمی دانم چه دلیلی داشت که مربی ام ورزشکاری را حریفم قرار داد که اصلاً قصد حضور در مسابقات نداشت.

وی در ادامه اظهار داشت: وقتی ورزشکار قصد انتخابی و حضور در مسابقه را ندارد چرا مربی اجازه حضور ایشان را مقابل من می دهد که علی رغم تلاش های زیاد مصدوم شوم و نتوانم بازی بعدی را مقابل لیلا چغلوند انجام دهد.
نادری که به شدت از ناحیه کتف آسیب دیده خطاب به مربی اش خانم بهاروند گفت: من بعد از دو سال برای انتخابی روبروی ورزشکار ی قرار گرفتم و براحتی آسیب دیدم و از ناحیه رباط دچار پارگی شدم متأسفانه ظاهراً بعضی ورزشکاران که رابطه دوستی بیشتری با ایشان دارند باید در تیم استان قرار یگیرند که خانم بهاروند باید با دید و تفکر بهتری به ورزشکاران توجه و نگاه کند.
عضو سابق تیم ملی جودو بانوان در مورد تیم ملی هم دلخوری های خود را بیان کرد و گفت: برای ما خیلی خوبه که بچه های تیم ملی از خرم آباد باشند که نتیجه تلاش مربیان و جودو کاران است و کسی نمی تواند منکر این مسئله باشد ولی به نظر من انتخاب بازیکنان تیم ملی منطقی نیست و بیشتر کسانی مدنظر هستند که باید انتخاب شوند!!!
وی همچنین گفت: من از مربی ام این سؤال را دارم که چرا حریفی برایم می گذارند که سه بار قبلاً با او بازی کردم و برنده شدم.؟! این جودوکار موفق خرم آبادی در خصوص تعامل مربیانش با وی افزود: قبلاً با خانم بهاروند اختلاف نظرهای زیادی داشتم که رفع شدند ولی ظاهراً با این مسابقات و انتخابی ها مسائل گذشته همچنان پابرجاست!
نادری در پایان گفت: بنده با توجه به این همه بی مهری و بی توجهی و حق خوری هایی که در حقم در جودو شده دیگر هیچگونه انگیزه ای برای ادامه کار ندارم از همه مسئولین ورزش انتظار دارم با تمام توان شرایط را برای ورزشکاران نوجوان استان مهیا نمایند تا آنها نیز همچون ما در ادامه راه بی انگیزه نشوند
مصاحبه از سیداحمد موسوی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز