خبرگزاری کار ایران

۱۰ ساعت گرفتاری در کولاک وبرف؛

۴۶مسافران اتوبوس گرفتار شده در برف در جاده شازند وازنا نجات یافتند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۴۳۲

اتوبوس محور تهران - ازنا که با ۴۶مسافر در جاده شازند - ازنا گرفتار کولاک شدید وبرف شده بود با تلاش عوامل اداره راه وشهرسازی وهلال احمر لرستان نجات پیداکرد.

ایلنا: اتوبوس محور تهران - ازنا که با ۴۶مسافر در جاده شازند - ازنا گرفتار کولاک شدید وبرف شده بود با تلاش اداره راه وشهرسازی وهلال احمر لرستان نجات پیداکرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، اتوبوسی که مسافران خود را از تهران را به سمت شهرستان‌های دورود وازنا می‌برد.
در جاده قدیم شازند وازنا در نزذیکی ریل راه آهن ازنا لرستان با توجه به برف شدید ویخ زدگی جاده وکولاک به مدت ۱۰ ساعت گرفتار شد.


مسافران این اتوبوس ازساعت ۳تا ۹ صبح در برف وکولاک ودمای پایین‌تر ار ۱۰درجه زیر صفر گرفتار شدند.
متاسفانه تماس‌های مسافران وراننده اتوبوس با مسئولان اداره راه وشهر سازی استان مرکزی کارسازی نشدوهیچ مسئولی از این اداره کل جوابگوی مسافران در برف نبود..
در این میان با پیگیری خبرنگاری که مسافر این اتوبوس بودوتماس با مسئولان هلال احمر لرستان وراه وشهر سازی لرستان، در ساعت ۹صبح با اعزام نیروهای کمکی هلال احمر ودو مینی بوس مسافران گرفتار شده در برف نجات یافته وبه شهر‌های خود رهسپار شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز