خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

تامین و توسعه زیرساخت‌ها، لازمه رونق فعالیت‌های بخش خصوصی در استان است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۷۰

استاندار لرستان گفت: لازمه حضور فعال و مشارکت جدی بخش خصوصی در روند رشد و توسعه استان، فراهم کردن و ایجاد زیرساخت ها و امکانات مناسب و موردنیاز فعالیت های اقتصادی و تولیدی است.

استاندار لرستان گفت: لازمه حضور فعال و مشارکت جدی بخش خصوصی در روند رشد و توسعه استان، فراهم کردن و ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات مناسب و موردنیاز فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی شهرستان دورود، افزود: در واقع زمینه سازی برای حضور جدی و فعال بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی و تولیدی استان، کمک به رشد و توسعه پایدار و همه جانبه استان لرستان است.

وی اظهار کرد: چراکه عدم توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موثر بخش خصوصی در فرآیند رشد و توسعه اقتصادی استان لرستان، موجب فرار سرمایه‌ها از استان و بروز مانع در مسیر توسعه پایدار اقتصادی لرستان خواهد شد.

استاندار لرستان گفت: براساس اصل ۴۴، حمایت از بخش خصوصی در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور و ایجاد فرصت‌های شغلی در مناطق مختلف یک ضرورت جدی است.

مهندس بازوند در ادامه با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی، نسخه‌ای شفابخش برای رشد و توسعه اقتصاد کشور و بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم است.

وی تاکید کرد: اصل مهم در جریان تحقق اقتصاد مقاومتی، تاکید بر استفاده از توانمندی‌ها و قابلیت‌های موجود و ظرفیت‌های داخلی کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز