خبرگزاری کار ایران

تعاونی‌های برتر استان لرستان تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۴۶۵

هشتمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر لرستان با حضور مدیران استانی و تعاون‌گران برتر در خرم‌آباد برگزار شد.

هشتمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های بر‌تر لرستان با حضور مدیران استانی و تعاون‌گران بر‌تر در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد هشتمین جشنواره تعاونی‌های بر‌تر لرستان با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، مدیرکل تامین اجتماعی، مدیر کل بیمه سلامت‌، مدیر صندوق مهر امام رضا(ع‌)، دبیر اتاق تعاون استان، مدیرکل دفتر هماهنگی و امور بین‌الملل استانداری، تعاونی‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد و برگزیدگان خود را شناخت.

در این مراسم، بر‌ترین تعاونی‌های استان در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی معرفی و با اهداء لوح و تندیس جشنواره تقدیر شدند.

بر اساس این گزارش، شرکت گل‌ریزان بروجرد، شرکت زاگرس‌پوش بروجرد، شرکت شن و ماسه ۱۹۱ الش‌تر، تعاونی کارآفرینان ازنا در گرایش فرش دست‌باف، شرکت درمانگاه امام سجاد(ع) الش‌تر و تعاونی فارغ‌التحصیلان علوم دامی الش‌تر از جمله برگزیدگان این جشنواره بودند.

همچنین تعاونی کامیون‌داران دورود، تعاونی مصرف فرهنگیان بروجرد، تعاونی اطلس راه پلدختر، تعاونی اعتباری کارکنان دیوان محاسبات خرم‌آباد، تعاونی سهام عدالت خرم‌آباد، اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر پلدختر، تعاونی مسکن مهر هیأت‌های مذهبی بروجرد و تعاونی دهیاری بخش درب گنبد کوهدشت به عنوان بر‌ترین تعاونی‌های استان معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز