خبرگزاری کار ایران

کارشناس مسوول امور بانوان آموزش و پرورش لرستان:

به دنبال افزایش منزلت زنان در آموزش و پرورش هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۷۱۵

کارشناس مسوول امور بانوان آموزش و پرورش لرستان اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه‌ی ما در بخش امور زنان آموزش و پرورش، بازشناسی هویت زنان مسلمان و تعمیق و توسعه آن است.

کار‌شناس مسوول امور بانوان آموزش و پرورش لرستان اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفهٔ ما در بخش امور زنان آموزش و پرورش، باز‌شناسی هویت زنان مسلمان و تعمیق و توسعه آن است.

«فریبا گله‌دار» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تاکید بر تقویت جایگاه بانوان در عرصه‌های تصیمیم‌گیری و مدیریتی، گفت: برقراری عدالت آموزشی و افزایش دست‌رسی بانوان فرهنگی استان لرستان به امکانات موجود و همچنین ارتقای سطح علمی و دست‌یابی به فرصت‌ها، امکانات و منابع آموزش و پرورش از جمله اهدافی است که ما آن را دنبال می‌کنیم.

وی با مهم برشمردن توانمندسازی و ارتقاء شغلی بانوان فرهنگی استان، بیان داشت: محرومیت‌زدایی آموزشی و پرورشی دختران و امحای بی‌سوادی در کنار برنامه‌ریزی برای توسعه و تحکیم فرهنگ دینی و اعتقادی در مراکز آموزشی و بخصوص تلاش جهت ارتقای برنامه‌های علمی عفاف و حجاب به جد در دستور کار ما قرار دارند.

گله‌دار نظارت بر تهیه و تنظیم طرح‌های آموزشی و پرورشی به منظور ایجاد یک نظام تعلیم و تربیت حساس به جنسیت را ضروری دانست و گفت: مشارکت در بازنگری و اصلاح قوانین و مقررات موجود جهت حل مشکلات شغل و رفاهی کارکنان زن از مسائلی است که در حال کار بر روی آن جهت توانمندسازی آموزش و پرورش لرستان و ارتقا منزلت زنان فرهنگی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز