خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم الیگودرز درمجلس شورای اسلامی:

عرضه محصولات کشاورزی باید در بورس انجام گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۹۶۱

بهره‌وری، کلید دولت در تحقق اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است / ۲۵ درصد تسهیلاتی که بانک ها باید در سال ۹۳ بپردازند متعلق به بخش کشاورزی است / دولت زیرساخت های لازم برای اجرای قانون افزایش بهره وری را فراهم کند.

ایلنا: نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحثهای تخصص، حمایت و سرمایه گذاری در قانون افزایش بهره وری دیده شده است، تصریح کرد: بر اساس ماده ۳۳ قانون و به منظور افزایش بهره وری، عرضه محصولات کشاورزی باید در بورس انجام گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، محمدتقی توکلی عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نقش مهم بخش کشاورزی در تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: قانون افزایش بهره وری یکی از قانونهای مترقی بخش کشاورزی است که با اجرای آن تحقق اقتصاد مقاومتی تسریع می یابد.

وی با بیان اینکه بحثهای تخصص، حمایت و سرمایه گذاری در قانون افزایش بهره وری دیده شده است، تصریح کرد: بر اساس ماده ۳۳ قانون و به منظور افزایش بهره وری، عرضه محصولات کشاورزی باید در بورس انجام گیرد.

نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت مصمم به اجرای ماده ۳۳ قانون افزایش بهره‌وری است، گفت: مشکلات حوزه واردات و صادرات و انحصار کالاها در واردات، تا حدی مانع اجرایی شدن این کار است که با تصویب قانون انتزاع و انجام سیاست گذاری و برنامه ریزی در وزارت جهاد کشاورزی این مشکل حل خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه در بودجه سال ۹۳، در بخش کشاورزی سرمایه گذاری های خوبی دیده شده است، افزود: ۲۵ درصد تسهیلاتی که بانک ها باید بپردازند متعلق به بخش کشاورزی است که در صورت برنامه ریزی صحیح نتایج خوبی خواهد داشت.

عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید زیرساخت های لازم برای اجرای قانون افزایش بهره وری را فراهم کند تا هرچه زودتر سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری اجرا شده و به خودکفایی اقتصادی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز