خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خبر داد؛

پذیرش بیش از ۱۷ هزار مسافر در ستادهای اسکان نوروزی لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۴۱

طی ۴ روز نخست تعطیلات نوروزی ۱۷ هزار و ۹۳ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش لرستان پذیرش و اسکان شدند / میانگین ماندگاری مسافران نوروزی در شهر خرم‌آباد ۲ روز است.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: طی ۴ روز نخست تعطیلات نوروزی ۱۷ هزار و ۹۳ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش لرستان پذیرش و اسکان شدند.

به گزارش ایلنا خرم آباد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرروش استان، " گودرز کریمی‌فر " اظهار داشت: در مجموع ۳ هزار و ۲۹۴ خانوار در سامانه پذیرش اسکان آموزش و پرورش لرستان ثبت شده‌اند که از این تعداد، ۱۲۸۰ خانوار در قالب ۶ هزار و ۸۵۸ نفر مربوط به روز چهارم تعطیلات نوروزی بوده است.

وی خاطر‌نشان کرد‌: آموزش و پرورش استان منسجم‌تر از سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی دقیق، تمام تلاش خود را در راستای خدمت‌رسانی بهتر و آسان‌تر به فرهنگیان ارجمند معطوف کرده است.

کریمی‌فر با اشاره به کسب جایگاه یازدهم استان لرستان در اسکان مسافران نوروزی گفت: این جایگاه در مقایسه با سال گذشته سیر صعودی داشته و انتظار می‌رود تا پایان تعطیلات نوروزی نیز این جایگاه ارتقا ادامه یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان جاذبه‌های بی‌بدیل گردشگری، آب و هوای معتدل استان و مهمان‌نوازی مردم را از دلایل اقبال هم‌وطنان به استان لرستان برشمرد و گفت‌: با استفاده از تمام امکانات و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها تلاش می‌کنیم تا خاطره خوبی از استان لرستان در اذهان مسافران یادگار بماند.

کریمی‌فر به برگزاری نمایشگاه‌های جاذبه‌های گردشگری و سوغات محلی استان در حاشیه ستادهای اسکان شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت‌: با هدف ترویج فرهنگ‌، آداب و رسوم مردم لرستان و صرفه‌جویی در وقت مسافران، این کار فرهنگی صورت گرفته است.

همچنین مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد هم با اشاره به اسکان ۴ هزار ۶۲۰ نفر طی ۴ روز نخست تعطیلات نوروزی در ستاد اسکان این ناحیه گفت: ظرف این ۴ روز ۷۴۰ خانوار فرهنگی و ۱۸۴ خانوار از سایر اقشار با مراجعه به ستاد اسکان پذیرش شده‌اند.

" محمد عزیزی " افزود‌: میانگین ماندگاری مسافران نوروزی این ناحیه در شهر خرم‌آباد ۲ روز بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز