خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل میراثفرهنگی وگردشگری لرستان:

اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر در لرستان همکاری خوبی برای رفاه مسافران داشته اند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۳۳

سرپرست اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان: خوشبختانه اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر در لرستان تلاش و همکاری خوبی در راستای رفاه مسافران و رفع نیازهای گردشگران داشته اند.

ایلنا: سرپرست اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان: خوشبختانه اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر در لرستان تلاش و همکاری خوبی در راستای رفاه مسافران و رفع نیازهای گردشگران داشته اند.

به گزارش خبرنگارایلنا از خرم آباد، " محمدرضا امانی " اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی گشت های مشترک میراثفرهنگی با همکاری سایر دستگاههای مرتبط از جمله تعزیرات حکومتی به طور مستمر در سطح استان برگزار شده است.
سرپرست اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از برگزاری گشت های مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی خبر داد.
وی عنوان کرد: این گشت های مشترک به منظور نظارت بر قیمت های اماکن اقامتی و تاسیسات گردشگری از جمله هتلها، مهمان پذیرها، مراکز پذیرایی بین راهی و همچنین مراکز ارائه کننده خدمات گردشگری برگزار شد.

سرپرست اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان هدف از فعالیت این گشتهای مشترک را حمایت از مصرف کننده از جمله میهمانان نوروزی و مسافران عنوان کرد و بیان داشت: در این راستا با واحدهای متخلف در این زمینه برخورد قانونی صورت گرفته است.

امانی با بیان اینکه در حال حاضر و تا پایان تعطیلات نوروزی گشت های مشترک فعال هستند، یادآور شد: با تدابیر اندیشیده شده قیمت مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری در تعطیلات نوروز امسال نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

وی همچنین با اشاره به بازدید از اماکن و کمپ های موقت گردشگری برپا شده توسط شهرداری و هلال احمر استان اظهار داشت: خوشبختانه اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر در لرستان تلاش و همکاری خوبی در راستای رفاه مسافران و رفع نیازهای گردشگران داشته اند.

سرپرست اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با بیان اینکه هدف اعضای این ستاد خدمت رسانی هرچه بهتر به گردشگران است، افزود: تعاملی که در میان اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر در این استان وجود دارد با حمایتهای همه جانبه استاندار لرستان ایجاد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز