خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم آبادخبرداد:

کارکنان شهرداری به مسافران «نه» نمی گویند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۰۲

شهردار مرکز استان گفت: در ایام نوروز و استقبال از مسافران کارکنان شهرداری عهد کردند تا به تمام تقاضاهای مسافران و میهمانان نوروزی جامه ی عمل بپوشانند و هیچ گاه از واژه ی «نه» استفاده نکنند.

ایلنا: شهردار خرم آباد گفت: در ایام نوروز و استقبال از مسافران کارکنان شهرداری عهد کردند تا به تمام تقاضاهای مسافران و میهمانان نوروزی جامه ی عمل بپوشانند و هیچ گاه از واژه ی «نه» استفاده نکنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمد مهرابی افزود: شهرداری خرم آباد تلاش می کند در این روزها بهترین امکانات مورد نیاز میهمانان را از نظر کمی و کیفی تامین کند تا خاطره ی خوشی از شهر خرم آباد در ذهن آنان نقش ببندد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهر خرم آباد در نوروز امسال از سوی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با نام خرم‌آباد شهر سخاوت و مهربانی‌ها نامگذاری شده است، همه ی کارکنان شهرداری تلاش کرده اند با برآورده کردن خواسته‌های مسافران و به حد اعلا رساندن میهمان نوازی خود، به این شعار جامه ی عمل بپوشانند.
مهرابی با بیان اینکه شهرداری کارنامه ی مطلوبی در ایام نوروز داشته است، تصریح کرد: خرسندم که همکاران پرتلاشم در شهرداری از هیچ تلاشی دریغ ننموده اند و حتی گاهی از مسافران در منزل خود پذیرایی کرده اند و این نشان از مهربانی و سخاوت مردم مرکز استان دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز