خبرگزاری کار ایران

از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور؛

پدیده مشهد گهر دورود را گلباران کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۷۱

از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم گهر دورود متحمل شکستی سنگین شد تا تلخی سقوط به لیگ ۲ برای این تیم بیش‌تر شود.

ایلنا: از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم گهر دورود متحمل شکستی سنگین شد تا تلخی سقوط به لیگ ۲ برای این تیم بیش‌تر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سفیدپوشان گهر در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف تیم مدعی صعود پدیده مشهد رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورد.

گل‌های تیم قرمزپوش پدیده را در این دیدار عباس پورخسروانی دو گل در نیمه اول و دقیقه ۶۴، مهرداد قنبری دقیقه ۷۱‌، مهرداد آوخ دقیقه ۷۴ و افشین دانشیان دقیه ۸۴ به ثمر رساندند.

تیم فوتبال پدیده که قبل از این بازی بعد از تیم سیاه‌جامگان مشهد در رده دوم جدول رده‌بندی گروه الف لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار داشت با پیروزی قاطع در برابر تیم گهر دورود با ۴۳ امتیاز به رده نخست صعود کرد و تیم سیاه‌جامگان دوم شد.

هم‌اکنون تیم‌های پدیده و سیاه‌جامگان مشهد از شانس صعود به لیگ برتر برخوردارند و تا کنون حضور یکی از این دو تیم به این لیگ قطعی شده و تیم دیگر به مرحله پلی‌آف صعود خواهد کرد.

تیم گهر دورود نیز که تکلیفش از ۲ هفته قبل مشخص شده و به لیگ دسته دوم فوتبال سقوط کرده است.

تایج کامل بازی‌های گروه الف به شرح زیر است:

گیتی‌پسند اصفهان ۱ استقلال اهواز ۰ پدیده مشهد ۵ گهر دورود ۰

شهرداری بندر عباس ۰ سیاه جامگان مشهد ۰ شهرداری یاسوج ۰ گل گهر سیرجان ۱

الوند همدان ۰ نیروی زمینی تهران ۲ فولاد یزد ۱ نساجی مازندران ۱

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز