خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان:

توسعه لرستان در گرو برنامه ریزی صحیح و هدفمند در راستای تحقق شعار سال است

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۷۳

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: توسعه و پیشرفت همه جانبه لرستان در گرو برنامه ریزی صحیح و هدفمند در راستای تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: توسعه و پیشرفت همه جانبه لرستان در گرو برنامه ریزی صحیح و هدفمند در راستای تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، " علی کورانی فر " در جلسه بررسی ماده ۷ ضوابط اجرایی بودجه سال ۹۳ و مسایل رفاهی کارکنان دستگاههای اداری استان افزود: مدیریت ارشد اجرایی استان به نمایندگی از دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای اجرا و تحقق این مهم در لرستان به کار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: بدون شک مدیرانی که در چارچوب تحقق اِین شعار فعالیت کنند سهم مهمی در توسعه و پیشرفت استان خواهند داشت که لازم است برای دستیابی به این مهم نیز باید از فعالیت های جزیره ای و بدون کارشناسی پرهیز کرد.

وی تصریح کرد: نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری بر اساس نیاز و شرایط کشور تدوین می شود و به طور قطع چهار موضوع اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی نیز از مولفه های حیاتی برای توسعه لرستان به شمار می رود.

وی با تاکید بر برنامه ریزی مدیران استان بر مبنای شعار سال گفت: کارکنان دستگاههای اجرایی از اثرگذارترین نشانه های عزم ملی هستند که باید با مدیریت دستگاهها و برنامه های تدوین شده همراهی لازم را داشته باشند.

وی کارکنان را سرمایه های مهم دستگاههای اجرایی دانست و افزود: باید نگاه ویژه ای به مدیریت جهادی داشته باشیم و ابعاد و جوانب این نوع مدیریت نیز باید برای مدیران و مسوولان استان تبیین شود.

" کورانی فر " مدیریت جهادی را مدیریتی ریسک پذیر، جهادگرانه و مساله یاب دانست و تصریح کرد: مدیران لرستان باید از جزیره ای عمل کردن پرهیز کنند و با همدلی و نیت خدمت صادقانه به مردم نسبت به انجام وظایف محوله اقدام کنند چراکه راز موفقیت در کار جمعی کارشناسی شده است که متاسفانه برخی مدیران در لرستان به این مهم واقف نبوده و همچنان نگاه بخشی دارند.

وی در خصوص ضوابط بودجه سال ۹۳ گفت: کمک به ارتقاء ظرفیت پروازهای فعلی استان از جمله موارد مهمی است که در حال حاضر نیز رایزنی هایی برای پرواز ۱۰۰ نفره خرم آباد - مشهد در دست اقدام می باشد.

وی با اشاره به انعطاف پذیری بودجه سال ۹۳ افزود: سهمیه بندی رفاهیات بر اساس تعداد کارکنان انجام شده و تلاش می شود سال ۹۳ مسایل رفاهی کارکنان دستگاههای اجرایی استان مورد توجه ویژه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز