خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری لرستان:

تبلیغات نقش به سزایی درمعرفی جاذبه های گردشگری لرستان دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۱۱

رییس کل دادگستری لرستان: " تبلیغات نقش بسزایی درمعرفی جاذبه های گردشگری درلرستان دارد و باید یک عزم همگانی برای معرفی این توانمندی ها صورت گیرد.

ایلنا: رییس کل دادگستری لرستان گفت: تبلیغات نقش بسزایی درمعرفی جاذبه های گردشگری درلرستان دارد و باید یک عزم همگانی برای معرفی این توانمندی های لرستان صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد جعفر بدری روز شنبه در جلسه شورای حقوق شهروندی با بیان اینکه لرستان سرشار از منابع طبیعی گوناگون واز جمله مناطق نادراکوتوریسم کشور می باشد، افزود: ضعف عملکرد مدیریتی در برنامه ریزی و هدایت صحیح واصولی درجذب وجلب گردشگران داخلی وخارجی موجب اتلاف فرصت های طلایی اکوتوریسم در این استان شده است.

وی اظهارداشت: همچنین استفاده نادرست از این منابع خدادادی و ارزشمند موجب شده بسیاری از مردم استان با وجود چنین پتانسیل هایی زیر خط فقر زندگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت پایدار و عادلانه منابع طبیعی عامل مهمی در کاهش میزان فقر محسوب می شود، گفت: مجموعه دادگستری لرستان در خصوص حمایت از سرمایه گذاری در بخش اکوتوریسم از هیچ کوششی دریغ نمی نماید وآمادگی همکاری و مساعدت قضایی در راستای اشتغال جوانان استان در تمام بخشهای خدمات گردشگری را دارد.

وی با تاکید بر عمران وآبادانی بیشتر و ترویج فرهنگ کارآمد بومی در سال اقتصاد وفرهنگ تصریح کرد: فراهم کردن زمینه استفاده درست از منابع طبیعی با نگاه به نسل های آینده بر خلق وخوی مردم اثر مثبت دارد و موجب افزایش بهره وری و فراوانی برکات خواهد شد.

بدری ادامه داد: درآموزه های دینی به مردم توصیه شده از ظلم وستیز با طبیعت و تغییرات مخرب بر محیط زیست دوری کنند چراکه خشکسالی، طغیان رودخانه ها، زلزله و رانش زمین نتیجه دشمنی با طبیعت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز