خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر خرم‌آباد:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، یادگار ارزشمند و مفید امام راحل است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۷۶۵

امام جمعه خرم‌آباد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از نهادهای انقلابی یادگار امام راحل است / وی از خیرین خواست همچنان جهت خانه‌دار شدن محرومان حساب ۱۰۰ امام را یاری دهند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از نهادهای انقلابی یادگار امام راحل است واز از خیرین می خواهم که جهت خانه‌دار شدن محرومان همچنان حساب ۱۰۰ امام را یاری دهند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی با اشارعه به موضوع ثبت نام از مردم برای یارانه نقدی گفت: این مرحله نیازمند همکاری و کمک همه مردم و مسئولان است چراکه تداوم پرداخت یارانه نقدی به همه مردم برای دولت غیرممکن است و دولت می‌خواهد در بخش‌‌های مختلف عمرانی و توسعه کشور کارهای بزرگتری انجام دهد.

امام جمعه خرم‌آباد از افرادی که از توانمندی مالی خوبی برخوردارند خواست انصراف خود را از یارانه‌ها اعلام کنند تا دولت برنامه های مورد نظرش را عملیات نماید.

وی افزود: اقشار آسیب‌پذیر، محروم و نیازمند نیازی به انصراف ندارند و یارانه نقدی آن‌ها برای رفع بخشی از نیازهای آن‌ها پرداخت می‌شود.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه ضمن انتقاد از توقف روند عملیاتی اجرای سد معشوره لرستان گفت: متاسفانه این روزها خبر از توقف عملیات اجرایی سد بزرگ معشوره لرستان شنیده می‌شود که این طرح از مطالبات به حق مردم لرستان بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: سد معشوره دارای مصوبه دولت است که باید اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: اگر این سد دارای مشکلاتی است از راه قانونی باید مشکلات آن برطرف و عملیات اجرایی آن نیز از سر گرفته شود.

وی افزود: روز گذشته ملاقاتی با آقای نوبخت معاون رییس جمهوری داشتم وایشان قول مساعد دادند که این موضوع را پیگیری و هفته آینده مشکلات ‌آن را برطرف کند.

حجت‌الاسلام میرعمادی یادآور شد: امروز استان لرستان دارای منابع آبی فراوان است اما بیشتر اراضی آن دیم هستند که به نظر می‌رسد این کار منطقی نباشد چراکه باید توجه ویژه‌ای به این استان شود.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: نباید به خاطر استان‌های دیگر اراضی دیم استان لرستان همچنان دیم بمانند بلکه باید در این زمینه تدابیری اندیشیده شود.

وی به سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توسط امام راحل اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) در سال ۵۸ شماره حسابی به نام ۱۰۰ برای خانه‌دار شدن محرومان در سطح کشور ایجاد کرد.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از نهادهای انقلابی یادگار امام راحل است.

حجت‌الاسلام میرعمادی رفع محرومیت در روستاها، اجرای طرح‌های هادی، بهسازی و مقاوم‌سازی واحدهای روستایی، بازسازی واحدهای روستایی از حوادثی نظیر زلزله، سیل و… را از جمله اقدامات انجام شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی از خیرین خواست همچنان جهت خانه‌دار شدن محرومان حساب ۱۰۰ امام را یاری دهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان به سیاست‌های ابلاغی حوزه سلامت توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ابلاغ سیاست‌های کلی از سوی مقام معظم رهبری مربوط به سلامت، بارقه امیدی را در دل مردم در این حوزه‌ها ایجاد کرده است.




نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز