خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان:

اجرای سد معشوره نقش مهمی در توسعه اقتصادی و رونق بخش کشاورزی لرستان دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۳۴۸

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان: سد معشوره یکی از طرح های زیربنایی و تاثیرگذار استان لرستان است که اجرای آن نقش مهم و تعیین کننده در رشد و توسعه اقتصادی استان و رونق بخش کشاورزی منطقه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: سد معشوره یکی از طرح‌های زیربنایی و تاثیرگذار استان لرستان است که اجرای آن نقش مهم و تعیین کننده در رشد و توسعه اقتصادی استان و رونق بخش کشاورزی منطقه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ˈسید سعید شاهرخیˈ در جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت، افزود: وی تاکید کرد: مدیریت اجرایی استان لرستان اعتقاد دارد، یکی از پروژه‌های مهم و حیاتی که می‌تواند موجب بروز تحول در روند عمران و آبادانی شهرستان کوهدشت شود، طرح زیربنایی سد معشوره است و به همین دلیل اجرای این سد در راستای رشد و توسعه شهرستان و استان به صورت جدی از سوی استاندار لرستان پیگیری می‌شود.

سد معشوره یکی از طرح‌های زیربنایی و تاثیرگذار استان لرستان است که اجرای آن نقش مهم و تعیین کننده در رشد و توسعه اقتصادی استان و رونق بخش کشاورزی منطقه دارد.

وی اظهار کرد: برهمین اساس؛ رفع موانع و مشکلات پیش روی در روند اجرا و تکمیل سد معشوره به صورت جدی و مستمر در دستور کار استاندار لرستان قرار داشته و در این راستا تلاش‌ها و پیگیری‌های زیادی با مدیران ارشد کشور انجام شده ست.

شاهرخی ضمن انتقاد از سیاسی کردن روند اجرای برخی پروژه‌های عمرانی استان، گفت: هدف اصلی و محوری دولت تدبیرو امید و مدیریت ارشد اجرایی استان، عمران و ابادانی استان لرستان است و دراین زمینه از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: درهمین راستا، استاندار لرستان دیدار‌ها و مکاتبات زیادی را با مدیران اجرایی مربوطه از جمله معاون اول رییس جمهور و وزیر نیرو در خصوص فراهم کردن زمینه تداوم عملیات اجرایی سد مهم و موثر معشوره در شهرستان کوهدشت انجام داده است که هدف تمامی این اقدامات اجرای کامل طرح عمرانی سد معشوره در منطقه است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان افزود: برهمین اساس و با توجه به مساعدت شورای عالی آب کشور، مشکلات پیش آمده در گذشته در روند اجرای این طرح عمرانی همگی برطرف و اجرای سد معشوره کماکان ادامه خواهد داشت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز