خبرگزاری کار ایران

۴ انتصاب در آموزش و پرورش لرستان؛

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۰۰۸

معاون تربیت‌بدنی و سلامت، سرپرست اداره امور شاهد و ایثارگران، رئیس گروه انجمن اولیاء و مربیان و کارشناس مسوول فناوری اداره سنجش آموزش و پرورش لرستان منصوب شدند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت، سرپرست اداره امور شاهد و ایثارگران، رئیس گروه انجمن اولیاء و مربیان و کار‌شناس مسوول فناوری اداره سنجش آموزش و پرورش لرستان منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، طی احکام جداگانه‌ای از سوی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، «فرید بهرامی» به عنوان معاون تربیت بدنی و سلامت، «محمد‌حسین قاسمی» به عنوان سرپرست اداره امور شاهد و ایثارگران‌، «فضل‌الله سالاری» به عنوان رئیس گروه انجمن اولیاء و مربیان و «ایرج صارمیان» به عنوان کار‌شناس مسوول فناوری اداره سنجش آموزش و پرورش لرستان منصوب شدند‌.

طی مراسمی با حضور کارکنان حوزه ستادی اداره کل‌، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان معارفه شد‌.

«گودرز کریمی‌فر» با تقدیر از خدمات «فرزاد بهاروند» معاون سابق تربیت بدنی و سلامت‌، «فرید بهرامی» را به عنوان معاون جدید این حوزه معرفی کرد‌.

فرید بهرامی که دانشجوی رشته دکترای تربیت بدنی است در کارنامه کاری خود علاوه بر دبیری ورزش در آموزشگاه‌های شهرستان خرم‌آباد‌، سابقه تدریس در مراکز آموزش عالی و کار‌شناسی تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان را دارد.

بهرامی در مراسم معارفه با اشاره به اعتقاد خود به مشی اعتدال و تدبیر گفت‌: تمام تلاش خود را معطوف به رشد و اعتلای ورزشی دانش‌آموزان و نهادینه کردن اخلاق پهلوانی و جوانمردی و ارتقا جایگاه استان خواهد کرد.

وی خاطر‌نشان ساخت‌: آموزش و پرورش لرستان پتانسیل و استعداد لازم را برای کسب سکوهای قهرمانی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد و با همکاری مجموعه همکاران آموزشی و اداری تمام توان خود را برای دست‌یابی به شاخص‌ها و اهداف پیش‌بینی شده به کار خواهم گرفت‌.

فرزاد بهاروند نیز در این مراسم بیان داشت: در مدت یک سال و نیم تصدی مسوولیت معاونت تربیت بدنی و سلامت، از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای جایگاه استان استفاده کردم‌.

همچنین سوابق سایر مسوولان منصوب شده در آموزش و پرورش لرستان به این شرح است:

«محمد‌حسین قاسمی» سرپرست اداره امور شاهد و ایثارگران دارای مدرک کار‌شناسی ارشد در رشته الهیات‌، فقه و مبانی حقوق اسلامی است و ۲۹ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد. وی که از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس می‌باشد در خانواده‌ای انقلابی پرورش یافته است که از جمع خانواده ایشان یک برادرش شهید و یک برادر آزاده و ۲ برادر دیگرش جانباز جنگ تحمیلی هستند‌. در کارنامه کاری قاسمی سوابقی همچون فرماندهی بسیج دانشجویی پردیس فرهنگیان علامه طباطبایی‌، ۱۴ سال تدریس در دانشگاه‌های مختلف شهرستان خرم‌آباد‌، معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان الشتر‌، معاون پردیس فرهنگیان علامه طباطبایی و کار‌شناس فرهنگی پردیس فرهنگیان علامه طباطبایی به چشم می‌خورد‌.

«فضل‌الله سالاری» رئیس گروه جدید انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش لرستان هم دارای مدرک کار‌شناسی ارشد ژئوفیزیک گرایش لرزه‌نگاری و اکتشاف از دانشگاه تهران است و ۱۸سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش را دارد‌. وی از نخبگان جوان علمی و سیاسی استان هم به شمار می‌رود‌.

«ایرج صارمیان» هم تحصیل کرده کار‌شناسی ارشد در رشته علوم تربیتی است و در کارنامه کاری او مسوولیت دایره امتحانات آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم‌آباد‌، تدریس در دانشگاه‌های خرم‌آباد‌، کار‌شناس آموزش دانشکده فنی پسران خرم‌آباد و مشاور دبیرستان‌های ناحیه ۲ خرم آباد وجود دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پایان از خدمات ارزنده «مجتبی سیف‌الهی» در کسوت رئیس گروه انجمن اولیاء و مربیان‌، «رضا ملکشاهی» رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران و «محمد سیاهپوش» کار‌شناس مسوول فناوری اداره سنجش آموزش و پرورش لرستان تقدیر کرد‌.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز