خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور بانوان استانداری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان:

۱۵۰۳ برنامه‌های مختلف به مناسبت بزرگداشت هفته زن و مقام مادر در لرستان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۰۲۹

در دیدار مدیر کل امور بانوان استانداری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم آباد۱۵۰۳برنامه های مختلف به مناسبت بزرگداشت هفته زن و مقام مادر در لرستان اجرا می‌شود.

در دیدار مدیر کل امور بانوان استانداری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم آباد۱۵۰۳برنامه‌های مختلف به مناسبت بزرگداشت هفته زن و مقام مادر در لرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میر عمادی در این دیدار با اشاره به اینکه اسلام جایگاه ویژه و بلند مرتبه‌ای برای بانوان قائل شده است گفت: همواره در طول تاریخ جریان‌های صحیح با جریان‌های ناصحیح در هر زمان و مکانی با یکدیگر آمیخته شده‌اند. از این رو لازم است صاحبان اندیشه در حوزه بانوان برای دریافتن اندیشه‌ها و مسیر صحیح از سرچشمه‌های اصلی اسلامی همانند آیات و روایات استفاده نموده و با الگو گرفتن از سرچشمه‌های ناب و اصیل اسلامی هجمه‌های دشمنان اسلام را برملا سازند.

وی به اهمیت و جایگاه ویژه دفتر امور بانوان استانداری و برنامه‌های متنوع و جذاب علمی، فرهنگی، اقتصادی و دینی آن اشاره نمود و تصریح کرد: این دفتر باید بیش از گذشته به کیفیت بخشی برنامه‌های فرهنگی مختلف در حوزه بانوان توجه ویژه داشته و با توجه به نامگذاری سال ۹۳ از سوی مقام معظم رهبری(ره) گام‌های مثبت و ارزشمندی در این زمینه برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم آباد افزود: این دفتر باید در جذب و شناسایی بانوان توانمند و نخبه بتواند از ظرفیت این قشر عظیم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بانوان استفاده نماید.

وی به ارتباط دفتر امور بانوان با حوزه‌های علمیه خواهران در سطح استان اشاره نمود و تصریح کرد: حدود ۱۳ حوزه علمیه خواهران در سطح استان فعالیت ی کند که با برنامه ریزی و استفاده از نیروی جوان وطلاب این حوزه‌ها می‌توان از توانمندیهای آنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی حوزه بانوان استفاده موثر و شایانی نمود.

درادامه لیلا سلاحورزی مدیرکل امور بانوان استانداری ضمن تشریح برنامه‌های اجرایی این دفتر در سال ۹۳ گفت: بیش از ۱۵۰۳برنامه‌های مختلف به مناسبت بزرگداشت هفته زن و مقام مادر در سطح استان اجرا می‌شود.

وی به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف فرهنگی اسلامی و تقویت باورهای دینی در مدارس و مراکز آموزش عالی اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات فرهنگی که در نسل جوان وجود دارد این دفتر با برگزاری این کارگاه‌ها در مناطق آسیب پذیر و حاشیه شهر بستر لازم را برای ارتقا باورهای دینی در بین نسل جوان ایجاد خواهد کرد.

مدیر کل امور بانوان استانداری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: تقویت بنگاه‌های زود بازده و حمایت از زنان کارآفرین استان با ارائه تسهیلات بانکی در حوزه‌های مختلف تولیدی می‌تواند در ایجاد اشتغال و تولید ثروت موثر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز