خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

سرمایه‎گذاری بخش خصوصی درلرستان سبب اشتغالزایی و رفع بیکاری در لرستان می‎شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۵۲۷

بازوند بیان کرد: تمام مسئولان استان باید کمک کنند تا شرایط لازم جهت جذب سرمایه‎گذار در لرستان فراهم شود چراکه سرمایه‎گذاری بخش خصوصی در استان سبب اشتغالزایی و رفع بیکاری در لرستان می‎شود.

استاندار لرستان گفت: تمام مسئولان استان باید کمک کنند تا شرایط لازم جهت جذب سرمایه‎گذار در لرستان فراهم شود چراکه سرمایه‎گذاری بخش خصوصی در استان سبب اشتغالزایی و رفع بیکاری در لرستان می‌‎شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در مراسم تجلیل از زنان شاغل در استانداری لرستان با بیان اینکه بحثاقتصادی به عنوان گرفتاری خاصی برای مدیریت استان ایجاد شده است، اظهار کرد: سرانه در آمدی در لرستان بسیار پایین است.
استاندار لرستان با بیان اینکه تأمین زیرساخت‎‌ها لازمه جذب سرمایه‎گذار است، گفت: توسعه لرستان در گرو بخش خصوصی است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم بر لرستان و نرخ بالای بیکاری این استان، ادامه داد: این مشکل باعت شده که سرانه درآمدی مردم لرستان حدود ۴۹ درصد میانگین سرانه درآمدی کشور باشد.

مهندس بازوند با اشاره به اینکه بانک‎های لرستان ۸۹۰ میلیارد تومان مطالبه معوقه دارند، افزود: تا زمانی که سرانه درآمدی مردم لرستان افزایش نیابد، استان توسعه نمی‌‎یابد.

استاندار لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: برای عبور از این مشکل باید به خودباوری برسیم؛ در لرستان نباید توقع داشته باشیم کسی دیگر مشکلات این استان را برطرف کند.

وی با تاکید بر اینکه باید به گونه‎ای عمل شود که بخش خصوصی در لرستان احساس تنهایی و غربت نکند، اظهار کرد: اگر بخش خصوصی به کمک ما نیاید با منابع دولتی نمی‌‎توانیم کاری را از پیش ببریم.

بازوند بیان کرد: تمام مسئولان استان باید کمک کنند تا شرایط لازم جهت جذب سرمایه‎گذار در لرستان فراهم شود چراکه سرمایه‎گذاری بخش خصوصی در استان سبب اشتغالزایی و رفع بیکاری در لرستان می‌‎شود.

استاندار لرستان گفت‌: جذب سرمایه‎گذاری بخش خصوصی و جلوگیری از پروژه‎هایی که فاقد برنامه‎ریزی و مطالعه کافی است، از اولویت‎های کاری مدیریت اجرایی لرستان است.

وی با اشاره به تقویت برخی از زیرساخت‎های جذب سرمایه‎گذار و بخش خصوصی در استان تصریح کرد: باید زیرساخت‎های مناسب پیش از حضور سرمایه‎گذاران فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز