خبرگزاری کار ایران

به دلیل حضور در لرستان صورت گرفت؛

قدردانی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس از وزیر ورزش و جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۵۴۳

نماینده مردم دورود وازنااز وزیر ورزش به خاطر حضور در لرستان وبه خصوص شهرستان دورود، بازدید از پروژه های نیمه کاره وکنگ زنی چند پروژه ورزشی وتلاش برای رفع مشکل ورزش لرستان قدر دانی کرد.

نماینده مردم دورود وازنااز وزیر ورزش به خاطر حضور در لرستان وبه خصوص شهرستان دورود، بازدید از پروژه‌های نیمه کاره وکنگ زنی چند پروژه ورزشی وتلاش برای رفع مشکل ورزش لرستان قدر دانی می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، عباس قائدرحمت در حاشیه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستان دورود به خبرنگار ایلنا گفت: از وزیر ورزش به خاطر حضور در لرستان وبه خصوص شهرستان دورود وبازدید از پروژه‌های نیمه کاره وکنگ زنی چند پروژه ورزشی وتلاش برای رفع مشکل ورزش لرستان قدر دانی می‌کنم.

وی اضافه کرد: از وزارتخانه مربوطه و مسئولان استانی خواستاریم تا توجه ویژه به زیر‌ساخت‌های ورزشی در مناطق محروم و روستایی استان داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: آمادگی خود را در جهت پیگیری تامین اعتبار لازم در ساخت سالن‌های ورزشی جهت رشد و توسعه ورزش در مناطق محروم و روستایی اعلام می‌کنم.

وی افزود: تکمیل سکوی تماشاگران ورزشگاه تختی دورود، وتعیین وضعیت ورزشگاه ۲۰هزار نفری چغابهرام دورود، حل مشکل تیم گهردورود و حمایت از ورزشکاران قهرمان دورودی را از مصوبات مهم سفر وزیر ورزش به دورود عنوان کرد.

نماینده مردم دورود وازنا افزود: سرانه فضایی ورزشی در شهرستانهای دورود وازنا کمتر از ۵۰سانتی متر است که از سرانه ملی فاصله دارد وامیدواریم مسولان ورزش وجوانان دولت تدبیر وامید نسبت به حل این مشکل اقدام نمایند.

قائدرحمت در ادامه افزود: ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی ریشه در فرهنگ ناب هر منطقه دارد و احیای فرهنگ و ایجاد بستر مناسب برای گسترش ورزش بومی عمل به شعار سال است.

وی گفت: مسئولان ورزش لرستان در سالی که از جانب مقام معظم رهبری با نام «سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است به بهترین شکل توانست در جهت تقویت این شعار در بین ورزشکاران اقدام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز