خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان:

تمرکز بر کنترل تقاضای مواد مخدر مهم‌تر از مبارزه با عرضه‌ است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۳۷

تمرکز بر کنترل تقاضا مهم‌تر از مبارزه با عرضه‌ی مواد مخدر است و به همین دلیل باید برنامه و اقدامات را برای کنترل تقاضا در دستور کار خود قرار دهیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: تمرکز بر کنترل تقاضا مهم‌تر از مبارزه با عرضه‌ی مواد مخدر است و به همین دلیل باید برنامه و اقدامات را برای کنترل تقاضا در دستور کار خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت‌اله فراشی در دیدار با رییس اتاق بازرگانی استان و مدیر مسوول مجله جامعه و اقتصاد و با بیان این مطلب اظهار داشت: برای مبارزه با عرضه مواد مخدر در کشور هزینه‌های جانی و مالی زیادی صرف شده که اگر این برنامه و اقدامات در راستای مبارزه با تقاضا صورت می‌گرفت طبعا به نتایج مطلوب‌تری می‌رسیدیم.
وی با تاکید بر آموزش مهارت‌های ارتباطی و مهارت نه گفتن به اقشار مختلف جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان تصریح کرد: اگر والدین برای فرزندان خود وقت بگذارند و با او به صحبت بنشیند، مانند این است که فرزندشان در مقابله با تمام ناهنجاری‌های جامعه، زرهی محکم بر تن دارد.
وی با بیان اینکه بهتر است به جای مچ‌گیری به دنبال توانمندسازی باشیم، تصریح کرد: سبک‌های فرزندپروری و مهارت‌های مختلف را باید به زبان ساده و به صورت بومی به مردم آموزش دهیم تا با فرهنگ‌سازی مناسب، افق جدیدی در زندگی افراد باز شود.
گفتنی است؛ مجله جامعه و اقتصاد تنها مجله فرهنگی، اجتماعی استان است که با تحت نظر اتاق بازرگانی استان چاپ و توزیع می‌شود و در این مدت ارتباط و تعامل خوبی با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و حوزه مبارزه با مواد مخدر داشته است، شایان ذکر است این نشست به پیشنهاد و همت روابط عمومی شورا صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز