خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در لرستان:

نقش جوانان لرستانی در جامعه و دفاع از ارزش‌های نظام ستودنی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۳۲

میرعمادی با اشاره به اینکه جلوه‌ای از انسان‌های خوب جوانان هستند، تصریح کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش جوانان در جامعه و دفاع از ارزش‌های نظام آشکار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد می‌رعمادی در مراسم تجلیل از خبرنگاران لرستانی که همایش جوانان محلات و مساجد استان را در اسفندماه سال گذشته پوشش داده‌ بودند، ضمن تقدیر از این رسانه‌ها اظهار کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید یک برنامه‌ریزی فرهنگی برای جوانان صورت گیرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های فرهنگی و مرتبط باید یک برنامه‌ریزی انجام دهند، عنوان کرد: جوانان باید پیشگام در لبیک به ندای مقام معظم رهبری برای تحقق هر چه بهتر شعار امسال باشند.
امام جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: کار برای جوانان از اهمیت زیادی برخودار است که مسئولان باید در این زمینه تلاش کنند.
می‌رعمادی اظهار کرد: اهتمام و اهمیتی که در دین اسلام نسبت به جوانان وجود دارد، در رابطه با هیچ قشری وجود ندارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان اذعان داشت: قرآن کریم الگو‌های زندگی را از جوانان معرفی کرده است، به گونه‌ای که از ابراهیم در دوران جوانی به عنوان اسوه حسنه نام می‌برد، زیرا مبارزه با بت‌شکنی وی در این دوران بوده است.
وی با بیان اینکه حضرت اسماعیل نیز به عنوان الگوی تسلیم در برابر خداوند بوده است که این امر نیز در دوران جوانی صورت گرفته است، اذعان داشت: جوانان اصحاب کهف به عنوان الگوی مبارزه با ظلم، طاغوت و ظلم‌ستیزی بوده‌اند که قرآن از آن‌ها یاد کرده است.
می‌رعمادی خاطرنشان کرد: خدای متعال سیمای از جوانان را ارائه می‌دهد که سراسر فضیلت هستند.
وی یادآور شد: نخستین ویژگی جوان برخورداری از قوه احساس پاک است، زیرا یک جوان اخلاص در کار‌ها، یکرنگی، صفا و صمیمیت را دارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان ابراز داشت: دومین ویژگی یک جوان سلامت روح و روان است که قرآن این دوران را دوران شکفتن غنچه‌های کمال و معرفت می‌داند و به دنبال این است که دین را یاد بگیرد و به کمال برساند.
امام جمعه خرم‌آباد متذکر شد: خداوند به عبادت جوانان افتخار می‌کند، به گونه‌ای که وقتی جوانی نماز می‌خواند مورد توجه خاص خداوند قرار می‌گیرد.
وی گفت: جوانی دوران رسیدن به حقیقت، انسانیت، بندگی و عبودیت خداوند است.
می‌رعمادی با اشاره به اینکه جلوه‌ای از انسان‌های خوب جوانان هستند، تصریح کرد: با پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی نقش جوانان در جامعه و دفاع از ارزش‌های نظام آشکار شد.
وی با بیان اینکه همت جوانان در دوران دفاع مقدس، سازندگی کشور، فناوری هسته‌ای نشان از توان این قشر از جامعه است، ادامه داد: پیشرفت ایران اسلامی در زمینه فناوری هسته‌ای مرهون تلاش جوانان انقلابی است.
نماینده ولی فقیه در لرستان ابراز داشت: همایش جوانان محلات و مساجد استان لرستان که اسفند ماه سال گذشته در خرم‌آباد برگزار شد، با استقبال بی‌نظیر جوانان روبه‌رو شد.
در ادامه این مراسم از رسانه‌های گروهی این استان تقدیر و تشکر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز