خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر خرم‌آباد:

تعامل نمایندگان مردم در مجلس و شورای شهر در آبادانی شهر خرم آباد تاثیر گذار است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۳۴

هدف از این نشست تعامل بین شورا با مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برای کمک به توسعه و ابادانی شهر خرم‌آباد است.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: هدف از این نشست تعامل بین شورا با مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برای کمک به توسعه و ابادانی شهر خرم‌آباد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، محسن اقبالی ظهر امروز در نشست اعضای شورای شهر خرم‌آباد با نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با گذشت ۳۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران ساختار شهرستان خرم‌آباد در بحثعمران و آبادانی شهر، ساخت‌سازهای غیرمجاز و… عقب مانده است.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که شورای شهر، مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر مردم و شهر را حمایت کنند.

اقبالی تصریح کرد: هدف از این نشست تعامل بین شورا با مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برای کمک به توسعه و آبادانی شهر خرم‌آباد است.

این مسئول عنوان کرد: خدماتی که امروز به مردم خرم‌آباد داده می‌شود، درشان و منزلت این مردم نیست، بلکه باید تلاش کنیم که انتظارات این مردم برآورده شود.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد ادامه داد: جذب سرمایه‌گذار می‌توانند در ارائه خدمات بهتر به همشهریان خرم‌آبادی کمک کند.

وی به برخی از مشکلات خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات شهرستان خرم‌آباد مشکل آسفالت است که با تهیه قیر یارانه‌ای این مشکل مرتفع می‌شود.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد: با وجود جوانان بسیار فعال در این استان اما مشکلات امکانات ورزشی به یک معضل تبدیل شده وامیدواریم با همکاری مسولان ورزش این مشکلات حل شود.

اقبالی اضافه کرد: متاسفانه امروز سطح اسفالت خیابان‌های این شهر به گونه‌ای است که چند متر آسفالت با کیفیت در این شهر وجود ندارد.

این مسئول اذعان داشت: متاسفانه دو دهه است که استان لرستان امار بالای بیکاری را در کشور به خود اختصاص می‌دهد، لذا مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس شورای شهر باید به این امر توجه بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این همه بیکاری کارخانه‌های استان لرستان یا تعطیل و یا نیمه فعال هستند که این امر در بیکاری مردم تاثیر زیادی داشته باشد.

این مسئول تصریح کرد: با وجود جوانان بسیار فعال در این استان اما مشکلات امکانات ورزشی به یک معضل تبدیل شده است.

اقبالی یاد‌آور شد: آزادسازی حریم قلعه‌ فلک‌الاافلاک خرم‌آباد، کمبود اعتبارات ملی برای تعریض خیابان‌های حافظ و انقلاب و… از جمله مشکلات شهرستان خرم‌آباد هستند.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد ادامه داد: از همه مسئولان به ویژه نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم، به بیکاری جوانان و حل این مشکلات توجه بیشتری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز