خبرگزاری کار ایران

لرستان قهرمان لیگ برتر هاکی سالنی بانوان کشور شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۹۳۰

تیم لرستان در ششمین دوره رقابت‎های لیگ برتر هاکی سالنی بانوان کشور مقام نخست را کسب کرد.

تیم لرستان در ششمین دوره رقابت‎های لیگ بر‌تر هاکی سالنی بانوان کشور مقام نخست را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در این رقابت‎‌ها که به میزبانی اراک برگزار شد، تیم لرستان در دیدار پایانی با نتیجه ۴ بر یک نقده آذربایجان غربی را شکست داد و بر سکوی قهرمانی لیگ بر‌تر تکیه داد.

لرستان در دیدار نیمه‎نهایی نیز توانسته بود تیم همدان را با حساب ۴ بر ۲ از پیش رو بردارد.

همچنین در بازی رده‎بندی همدان برابر اراک به پیروزی رسید و سوم شد.

ششمین دوره لیگ بر‌تر هاکی بانوان با حضور ۱۲ تیم در دو گروه برگزار شد و تیم لرستان در دور مقدماتی گروه «ب» که به میزبانی گیلان برگزار شد، جواز حضور در دور نهایی را به دست آورده بود و با صعود به مرحله نهایی سرانجام قهرمان شد.

خدیجه می‌ردریکوند، مهناز خسروی، فاطمه مردانی، سعیده دارایی، سمیه یوسفی، مهدیه تیموری طولابی، کبری دلفان، فرشته ابراهیمی، لیلا رحیمی، مریم دریکوند، راضیه فرهادی، زینب احمدی، زهرا بازگیر، مهسا قبادی و آذر تیموری طولابی به‎عنوان مربی و زینب رحیمی به‎عنوان سرپرست اعضای تیم هاکی بانوان لرستان را تشکیل داده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز