خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی،

ازمربیان، پیشکسوتان و قهرمانان، ورزشی آموزش و پرورش لرستان تجلیل شد ‍‍‍‍‍

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۶۱۳

در مراسمی با حضور مدیران، مسئولان، ورزشکاران و مربیان ورزشی از قهرمانان ورزشی، مربیان و پیشکسوتان ورزش استان تجلیل شد.

در مراسمی با حضور مدیران، مسئولان، ورزشکاران و مربیان ورزشی از قهرمانان ورزشی، مربیان و پیشکسوتان ورزش استان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی و تدبیر شاهد رشد و ترقی ورزش آموزشگاه‌ها و انجمن‌های ورزشی فعال درسطح استان باشد.

فرید بهرامی در ادامه به ارائه گزارش و عملکرد حوزه سلامت پرداخت وی با اشاره به برگزاری کلاسهای مربیگری و داوری شنا و تنیس روی میز – اجرای طرح سباح - کسب ۶ مدال طلا و نقره تیم معلولان – برگزاری همایش‌های علمی و تخصصی با حضور ۱۰۷۰ نفر از دبیران تربیت بدنی در سطح استان واجرای طرح ملی ژیمناستیک با حضور ۲۶۳۹ نفر از دانش آموزان دختر و پسر گفت: ورزش آموزشگاهی پایه و اساس ورزش قهرمانی کشور است و ضرورت دارد که همگان به این مهم توجه نمایند.

وی افزود: گرامیداشت و تجلیل از پیشکسوتان ورزشی به منظور ارج نهادن به زحمات آنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهرامی پیشکسوتان ورزشی را آیینه ورزشکاران و نسل آینده عنوان کردو گفت: انسان سالم، جامعه سالم و زندگی سالم هدف توسعه پایدار است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از پایدار‌ترین راههای جلوگیری از مفاسد، انحرافات و ناهنجاریهای رفتاری و سالم سازی محیط و زندگی اجتماعی توسعه ورزش و همگانی کردن آن است.

بهرامی تصریح کرد: توسعه ورزش و تربیت بدنی به عنوان اقدام اساسی برای تامین و تربیت سرمایه انسانی سالم و تندرست یک وظیفه ملی است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: عمومی سازی ورزش زیربنای سالم سازی انسان و جامعه می‌باشد چرا که تربیت بدنی بخش مهمی از تعلیم و تربیت است که از طریق حرکات و فعالیت‌های جسمانی قاعده‌مند و علمی فرآیند تکمیلی رشد را در همه ابعاد وجودی انسان فراهم می‌سازد و موجب بروز خلاقیت‌ها و شکوفایی استعداد‌ها می‌گردد.

بهرامی اذعان کرد:. باید توجه داشت عملکرد انسان سالم است که زندگی و جامعه سالم را فراهم می‌سازد.

بهرامی ادامه داد: اگر مسوولان دستگاههای اجرایی عقل سالم را در بدن سالم عامل اصلی بهره وری و توسعه بدانند بااستفاده از این اختیار، انقلابی در تربیت بدنی ایجاد می‌شود و از کشیده شدن جوانان به انواع و اقسام مفاسد اجتماعی جلوگیری می‌شود.

وی تاکید کرد:. بدن با ورزش و بهداشت سالم می‌شود و سالم می‌ماند و عقلانیت بدن‌های سالم امروز در جوامع قطار توسعه را سرعت می‌دهند.

فهم و درک، مهارت و خلاقیت، کارآفرینی و بهره وری، توانمندی و ظرفیت‌های ذهنی، تحقیق و پژوهش، جسارت و اعتماد به نفس، آینده نگری و برنامه ریزی و بلوغ فکری و تحرک و همه و همه ماحصل عقل‌های سالم و بدن‌های سالم است.

بهرامی در پایان با اشاره به اعتقاد آموزش و پرورش مبنی بر تعامل مفید و سازنده با دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی و استقبال از همکاری شهرداری و شورای شهر در عرصه‌های ورزشی گفت: ورزش و تربیت بدنی این توان را دارند که هم نیروسازی کنند و هم جلوی انحرافات و مفاسد و نشاط‌های مجازی خانمان سوز را بگیرند و هم در هزینه‌های کلان کشور صرفه جویی ایجاد نمایند.

از جمله سخنرانان دیگر این همایش محسن اقبالی رئیس شورای شهر خرم آباد بود که در سخنانی ابراز امیدواری کرد با انتصاب فرید بهرامی بعنوان معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان آهنگ رشد و نمو ورزش بیش از پیش نمایان‌تر شود.

وی از آمادگی شورای شهر برای توسعه ورزش قهرمانی و پهلوانی در سطح آموزشگاه‌ها به عنوان بستر تکامل ورزش کلان کشور خبرداد و گفت: از همه ظرفیت‌ها برای ارتقای شاخص ورزش شهرستان و استان استفاده می‌کنیم.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۲ خرم آباد در سخنان کوتاهی با تبریک هفته معلم گفت.

وی ادامه داد قهرمانی با منش پهلوانی و جوانمردی ماندگار است و عمر قهرمانی بسیار کوتاه است و آنچه عمر کوتاه قهرمانی را ماندگار می‌کند روحیه جوانمردی است.

و زمانی در افکار عمومی ماندگار می‌ماند که در بستر اخلاقی و منش پهلوانی و جوانمردی رشد کرده باشد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از ۷۰ نفر از ورزشکاران داوران و مربیان و پیشکسوتان ورزشی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز