خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم‌آباد

در مورد طرح جامع شهری خرم‌آباد غفلت شده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۰۳۹

شهردار خرم‌آباد گفت: طرح جامع خرم‌آباد که بازوی محکمی برای توسعه شهر محسوب می‌شود مورد غفلت قرار گرفته و با صدها اشکال مواجه شده است.

شهردار خرم‌آباد گفت: طرح جامع خرم‌آباد که بازوی محکمی برای توسعه شهر محسوب می‌شود مورد غفلت قرار گرفته و با صد‌ها اشکال مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، «محمد مهرابی» در اولین نشست تخصصی شهرسازان استان لرستان که توسط انجمن علمی شهرسازی دانشگاه لرستان و با حضور اعضای شورای شهر خرم‌آباد، کار‌شناسان نظام مهندسی لرستان، معاونت شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان و دانشجویان و اساتید رشته شهرسازی دانشگاه لرستان برگزار شد، بیان داشت: طرح جامع خرم‌آباد که بازوی محکمی برای توسعه شهر محسوب می‌شود مورد غفلت قرار گرفته و با صد‌ها اشکال مواجه شده است.

وی با بیان اینکه از استاندار لرستان و مدیران شهری خواسته‌ایم که توجه بیشتری به طرح جامع شهری خرم‌آباد کنند، افزود: برای توسعه شهر خرم‌آباد به جای توسعه مرکز شهر باید توسعه را از اضلاع اربعه شهر شروع کنیم؛ چرا که الان از هر طرف که وارد شهر می‌شویم جز بدخیمی و درد چیزی نمی‌بینیم.

شهردار خرم‌آباد گفت: تا کنون همه به دنبال توسعه مرکز شهر خرم‌آباد بوده‌اند به همین دلیل از ورودی‌ها و مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد غفلت شده است.

مهرابی از انتخاب مدیر گروه رشته شهرسازی دانشگاه لرستان به عنوان مشاور شهرداری خرم‌آباد خبر داد و گفت: در حوزه مسائل شهری ایرادی به مردم وارد نیست؛ چرا که مشکلات موجود متوجه مسوولان امر است.

شهردار خرم‌آباد تصریح کرد: خواست ما از صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه در حوزه مدیریت شهری این است که کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر به عنوان مشاور نقش‌آفرینی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز