خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

حفظ قرآن میان جوانان و دانش‎آموزان ترویج و ارتقا یابد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۲۶۳

شیعه خود را در مناسبت‎های مذهبی نشان می‌‎دهد که نیاز است تقویت و تعمیق مناسبت‎های ملی، اسلامی و دین را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰میلیون حافظ قرآن در کشور، بر ترویج حفظ قرآن از سوی جوانان تأکید کرد و افزود: باید این مهم میان جوانان و دانش‎آموزان ترویج و ارتقاء یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت‎الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در دومین نشست دستگاه‎های فرهنگی استان لرستان که در جهاد دانشگاهی واحد استان برگزار شد، در رابطه با نقش دستگاه‌های فرهنگی در ترویج فرهنگ دینی و قرآنی گفت: بنا بر توصیه مقام معظم رهبری باید بقاع متبرکه امامزادگان به قطب فرهنگی تبدیل شوند و در این راستا اوقاف و امور خیریه چندین طرح را به دبیرخانه ارسال کرده که یکی از آن‌ها تربیت حافظ قرآن و اجرای برنامه‎های فعالیتی و در امامزادگان و بقاع متبرکه است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰میلیون حافظ قرآن در کشور، بر ترویج حفظ قرآن از سوی جوانان تأکید کرد و افزود: باید این مهم میان جوانان و دانش‎آموزان ترویج و ارتقا یابد.

حجت‎الاسلام مهدوی امین با بیان اینکه مناسبت‎‌ها فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی است، یادآور شد: شیعه خود را در مناسبت‎های مذهبی نشان می‌‎دهد که نیاز است تقویت و تعمیق مناسبت‎های ملی، اسلامی و دین را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه همیشه در بحثفرهنگ، از مسائل کلی، اصولی و سیاست‎‌ها صحبت می‌‎شود، اظهار کرد: باید به‌دنبال توسعه و ترویج سبک زندگی اسلامی باشیم؛ چراکه زندگی همه چیز را دربر می‌‎گیرد در حالی که متأسفانه در این باره یک فهرست مدون فرهنگی نداریم. سبک زندگی ایرانی اسلامی توانمند‌تر از سبک زندگی غربی است که باید این امر را در جامعه تقویت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز