خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دورود و ازنادر مجلس خبرداد،

کارخانه فولادوجدن در دورود احداثمی شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۱۸۸

با تلاش های که صورت گرفته بزودی کارخانه فولاد شهرستان دورود با حمایت وزیر دفاع در شهرستان دورود کلنگ زنی خواهد شد.

نماینده مردم دورود وازنا گقت: با تلاش های که صورت گرفته بزودی کارخانه فولاد شهرستان دورود با حمایت وزیر دفاع در شهرستان دورود کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگارایلنا از خرم آباد، عباس قائد رحمت در بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از صنایع دفاع وزرهی بنی هاشم دورود گفت: شهرستان های دورود وازنا با توجه به پتانسیل های خوبی که در بحثجذب سرمایه گذار دارند باید بیشتر مورد وجه قرار گیرند.

نماینده مردم دورود وازنا از پیگیر های مسئولان در احیاء مشکلات کارخانه سیمان، فارسیت دورود، صنایع دفاع دورود ومنطقه اقتصادی ویژه ازنا گقت: با تلاش های که صورت گرفته بزودی کارخانه فولاد شهرستان دورود با حمایت وزیر دفاع در شهرستان دورود کلنگ زنی خواهد شد.

وی مطالبات مردم لرستان به خصوص شهرستان های دورود وازنا در رفع بیکاری را به حق توصیف کرد.
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در لرستان منشاءخیر وبرکت بود واین سفر برای استان لرستان دست آورد های بسیار خوبی دارد که اثرآن را در آینده نزدیک خواهیم دید.

نماینده مردم دورود وازنا با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد مالی در کشور باید مورد توجه جدی قرار گیرد اظهار داشت: قوه قضائیه نباید در این زمینه تعلل کند و جدی تر به این زمینه ورود پیدا کند.

وی با بیان اینکه البته دستاوردهای زیادی نیز در این مدت در کشور داشته ایم عنوان کرد: در بحثهسته ای، نانو تکنولوژی، دفاعی و… موفقیتهای فراوانی داشته ایم که منجر به ارتقا رتبه ایران در این زمینه ها در دنیا شده است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این موفقیتها به برکت وجود مقام معظم رهبری است ادامه داد: با این وجود مشکلات، تعلل و کوتاهی های فراوانی نیز در کشور صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ما حصل این اتفاقات و کوتاهی ها را امروز در کشور می بینیم تصریح کرد: دولتهای گذشته ناهماهنگی و کم کاریهای فراوانی داشته اند، دولت تدبیر و امید نیز اکنون سر کار آمده اگر این اشکالات دولتهای گذشته را تکرار کند قطعا عاقبتی بهتر از دولتهای قبل نخواهد داشت.

قائد رحمت با اشاره به نرخ بالای بیکاری در کشور بیان داشت: شعار ایجاد یک میلیون و ۶۰۰ هزار شغل در کشور محقق نشد و رشد اقتصادی در کشور نیز وضعیت مناسبی ندارد.

نماینده مردم دورود وازنا با بیان اینکه هم اکنون بهره وری نیروی انسانی در کشور وضعیت خوبی ندارد ادامه داد: چقد سوء تدبیر را مشاهده کردیم ولی ما به عنوان وکلای ملت هیچ عهد اخوتی با هیچ گروهی نبسته ایم و هر جا که از اصول و قانون اساسی عدول شود وظیفه داریم تذکر بدهیم و سوال کنیم تا به روی ریل سازندگی و رشد و پویایی به کشور برگردیم.

قائد رحمت با بیان اینکه دولت در زمینه توزیع سبد کالا خوب عمل نکرد ادامه داد: برآورد همه بر این بود که بالای ۷۰ میلیون نفر برای دریافت یارانه ها ثبت نام کنند که این اتفاق هم افتاد ولی دولت به دنبال ایجاد فضای مبهمی بود که مردم برای دریافت یارانه ثبت نام نکنند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان لرستان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲.۸ درصد منابع آبی کشور در لرستان وجود دارد این در حالیست که مردم لرستان تشنه اند و با تانکر به روستاهای آن آبرسانی صورت می گیرد.

قائد رحمت با بیان اینکه در حال حاضر تنها ۲۵ درصد اراضی کشاورزی لرستان به صورت آبی کشت می شود ادامه داد: این در حالیست که میانگین کشور در این زمینه ۴۵ درصد است.

وی همچنین از وضعیت حوزه صنعت استان انتقاد کرد و گفت: وضعیت هم اکنون بسیار خراب است و استان لرستان چند سال است که رتبه اول اول بیکاری را خود اختصاص داده و دارای نرخ بیکایر بسیار بالایی است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر کمک دولت و مجلس به استان لرستان ادامه داد: در مجلس به گونه ای کمک و رایزنی صورت گیرد تا چند طرح خوب برای لرستان اجرا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز