خبرگزاری کار ایران

فرماندار بروجرد برکنار شد / اظهار بی اطلاعی معاون سیاسی استانداری لرستان از برکناری

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۲۶۳

فرماندار ویژه شهرستان بروجرد به دستور رئیس جمهور به دلیل بی تدبیری در حذف برنامه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی برکنار شد.

فرماندار ویژه شهرستان بروجرد به دستور رئیس جمهور به دلیل بی تدبیری در حذف برنامه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی برکنارشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، گفته می شود به دستور رئیس جمهور به وزیر کشور، فرماندار ویژه بروجرد برکنار شد.

این اتقاق به دلیل بی تدبیری فرماندار در بروجرود در حذف برنامه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی رخ داد، رییس جمهور دستور برکناری وی، خطاب به وزیر کشور را صادر است.

در این میان خبرنگار ایلنا در گفتگو با معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان و مدیر کل روابط عمومی استانداری از صحت و سقم این خبر اگاه شود که متاسفانه این دو مسئول از این برکناری اظهار بی اطلاعی کرده و صحت آن را منوط به فردا اعلام نمودند.

رییس جمهور ضمن آنکه خواستار عزل فرماندار این شهر شده، دستور پیگیری دقیق این ماجرای تاسف بار را صادر کرده است.

از سوی دیگر، شنیده شده سید حسن خمینی پس از اطلاع از چنین واکنشی از سوی دولت، با ارسال پیغامی به رییس جمهور و وزیر کشور، مخالفت صریح خود را با عزل فرماندار بروجرد اعلام کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز