خبرگزاری کار ایران

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان:

سند راهبردی فعالیت روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی لرستان تدوین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۶۲۳

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان گفت: سند راهبردی فعالیت روابط عمومی ها در سطح دستگاه های اجرایی این استان تهیه و تدوین می شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان گفت: سند راهبردی فعالیت روابط عمومی‌ها در سطح دستگاه‌های اجرایی این استان تهیه و تدوین می‌شود.

به گزارش ایلنا از خرم آباد ˈرضا سپهروندˈ در دیدار مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با نماینده ولی فقیه در لرستان، افزود: این سند راهبردی در راستای تنظیم راهکارهای ارتباطی، تقویت روابط عمومی‌ها و همچنین رفع مشکلات و موانع موجود در حوزه فعالیت این نهاد موثر در دستگاههای اجرایی استان، ظرف سه ماه آینده تدوین و ابلاغ خواهد شد.

مشاور استاندار لرستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای شعار ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ اظهار داشت: تقویت نهاد روابط عمومی و رشد و بالندگی هنر ارتباطات در سال جاری، محور فعالیت‌های مرتبط با حوزه کار این نهاد در سطح استان لرستان است.

سپهروند با تاکید بر ضرورت تنظیم سند راهبردی روابط عمومی‌ها در استان، تصریح کرد: سند راهبردی روابط عمومی‌ها، نقش مهم و موثری در شکوفایی و تقویت این نهاد و رفع مشکلات و نواقص موجود در مسیر کار روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان لرستان خواهد داشت.

وی در ادامه به برگزاری همایش ˈروابط عمومی، بستر سازان فرهنگ جهادیˈ در استان لرستان اشاره کرد و گفت: این همایش ۳۰ اردیبهشت ماه جاری با هدف تبیین و تقویت نقش ارزنده روابط عمومی در زمینه پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت و دستگاه‌های اجرایی در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، برگزاری دوره‌های آموزشی خبر نویسی و اطلاع رسانی و ارزیابی سایت‌های خبری دستگاه‌های اجرایی را از دیگر برنامه‌های روابط عمومی استانداری لرستان در سال جاری عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز